Zdravím,
když poslední dobou vidím, že se tu pohybuje poříd lidí dost tak využiju toho a zeptám se též.
V unity dělám pod HDRP a chci si udělat takový ulehčovántko na tvoření mask textury. Jedná se o mix Metallic, Occlusion, Detail Mask a Smoothness textury do jedné masky. Každá z nich je uložená v jiným kanálu RGBA (https://docs.unity3d.com/…ail-Map.html#…) a tvořit to přes photoshop ke každému materiálu je dost zdlouhavý a otravný proces. Snažil jsem se vyplodit nějaký bmp mixing, ale narazil jsem na problémy.
Zkoušel jsem použít AForge (ReplaceChannel) ale tam mi to hlásilo, že bitmapa musí být Format16bppGrayScale nebo Format8bppIndexed a asi sem to blbě pochopil, použil jsem totiž jen script co udělá z bitmapy grayscale, ale to bohužel nezmění formát tý bitmapy.
Tak se chci zeptat, má někdo s tímto nějakou zkušenost a mohl by mě nasměrovat/pomoct?
Ještě mě napadlo udělat tu appku jako unityprojekt (drag&drop), protože tam už takový packer existuje, ale práce s ním je tak krkolomná, že i přes ten photoshop je to ryhclejší (https://github.com/…xture-packer). Takže ono tohle sice funguje, ale je zbytečně zdlouhavý, ale dalo by se to překopat, protože funcionálně to funguje.
Díky