Zdravím, potreboval by som poradiť ohľadom Python Tkinter hry. Jednoduchá hra ktorá spočíva v zostrelení pohybujúcich sa balónov. Neviem ako zabezpečit aby po zostrelení daného balónu následne zmizol poprípade ak kliknete mimo pokračoval ďalej...
Veľmi si vážim každý jeden nápad, radu alebo typ na zefektívnenie programu.
Kód :
import tkinter
from random import*
canvas = tkinter.Canvas(width = 450, height = 400)
canvas.pack()
def shot(data):
x = data.x
y = data.y
canvas.create_oval(x-10,y-10,x+10,y+10, fill ="black")
canvas.bind('<Button-1>', shot)
def balon () :
for j in range (1,400,75):
for i in range (1,400,5):
canvas.delete ("all")
balon = canvas.create_oval(20+j,20+i,60+j,70+i,fill = 'red')
canvas.create_line(40+j,70+i,40+j,110+i)
canvas.after (10)
canvas.update ()
balon()