Zdravím vás, potřeboval bych renderovat náhled povrchu. Povrch je definovaný jako 16bit grayscale raster (heightmap). Rozměry (poměr) povrchu jsou definovány jako DpiX, DpiY, DpiZ.
O programování "3D" jsem se nikdy nezajímal a ani se tomuto nemám v plánu nějak zvlášť věnovat.
Většina toho co jsem našel vypadá hodně složitě a způsobů řešení je hrozně moc. Já nepotřebuji, žádné animace ani textury. Potřebuji pouze z výškové mapy vygenerovat něco takového:
Výsledek pak bude možno uložit jako obrázek.
Chtěl bych technologii, která bude asi nejlépe s HW akcelerací (mapy jsou většinou do 4000x4000 px), ale aby výsledná aplikace běžela i na počítačích s DirectX 11 a i Windows7. Vím, že se takové věci dělají v OpenGL, DirectX... ale nevím co vybrat, hlavně bych nad tím nerad trávil měsíce. Úplně nejraději bych byl za nějaké hotové řešení, které bych jen doupravil dle svých představ. (Parallax mapping je asi to co potřebuji)
Díky za každou radu, která pomůže.