Nástup na pozici softwarového vývojáře – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Nástup na pozici softwarového vývojáře – .NET – Fórum – Programujte.comNástup na pozici softwarového vývojáře – .NET – Fórum – Programujte.com

 

7. 3. 2022   #1
-
0
-

Dobrý den,

je mi jasné, že tento příspěvek patří spíše do sekce Právo a podnikání, ale ta kategorie se zdá mrtvá a přijde mi, že větší šanci na odpověď najdu zde.


Jsem student na vysoké škole se zaměřením na IT, kde aktuálně studuji bakaláře posledním rokem. V červnu tohoto roku tedy budu potřebovat stabilní zaměstnání, neboť se mám s přítelkyní stěhovat do bytu v Liberci.
Již přes 4 roky vypomáhám ve firmě, kde ve dvou lidech vyvíjíme webovou platformu, kterou aktivně využívá několik set uživatelů, přičemž unikátních přístupů na web máme tisíce denně. U zrodu projektu jsem nebyl, pouze ho pomáhám udržovat a rozšiřovat. Aplikaci vyvíjíme v ASP .NET C#, přičemž máme na starosti komplet celý systém. Jsem tedy fullstack vývojář, ale hlavní část mých schopností souvisí s vývojem backendu, ve front-endu jsem dost slabý a pravděpodobně o tom ví víc i lecjaký junior.
Ve firmě jsem na manhours odpracoval ekvivalent 1 roku (a kousek) na fulltime. Vývojem jsem obecně za svůj život strávil hodně času, definitivně to takových 5000 hodin bude (ne nutně byly efektivně využity), přesně to opravdu určit nedokážu.
Osobně bych se považoval za mediora, na juniora mám podle mě až moc zkušeností. Na druhou stranu, nějaké seniorní vývojáře znám a ti jsou samozřejmě úplně někde jinde... :)
Moje otázka pro tuto komunitu tedy zní následovně. Jak mám ohodnotit cenu své práce? Kolik by mi měl zaměstnavatel platit, aby to vůči mě bylo fér?
Ano, vím, že to je extrémně obecná otázka, jejíž odpověď závisí na mnoha faktorech, které tato komunita nemůže znát. Ale i tak se ptám, kolik?