Integrace php codu - socialní sítě – PHP – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Integrace php codu - socialní sítě – PHP – Fórum – Programujte.comIntegrace php codu - socialní sítě – PHP – Fórum – Programujte.com

 

Vlákno bylo úspěšně vloženo.
Pokud sám přijdeš na řešení, nezapomeň ho sem přidat!
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
14. 7. 2022   #1
-
0
-


Jak dostat místo  ( Líbí se vám www )dole v textu tento kód <?php doo_social_sharelink($post->ID); ?> který vyvolá tlačítko na sdílení ?
jsem úplný začátečník testuji to už několik hodin a nic díky moc za rady . 
 
$html .="</div>";
$html .="<h2>".__d('Líbí se vám www ')." <span id='playernotice' data-text='{$views}'>{$views}</span> ";
if(dooplay_get_option('report_form') == true)
$html .="<a rel="nofollow" href='#' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>";
$html .="</h2>

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:c066:458b:1b76:18cf...–
gna
~ Anonymní uživatel
1847 příspěvků
14. 7. 2022   #2
-
0
-

Předpokládám, že ta funkce prostě vypíše ty linky a ty je teda z nějakého důvodu chceš mít v té proměnné. Tak můžeš použít output buffering.

ob_start();
doo_social_sharelink($post->ID);
$share_links = ob_get_clean();

...

$html .= $share_links;
Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
15. 7. 2022   #3
-
0
-

#2 gna
ono je to tzak ze ti tlacitka jsou uplne dole na strance a ja bych chcel aby byli pod videjem vize foto

Připojen obrázek.

Připojen obrázek.

takze nevim jak myísto toho textu dostat ten <?php doo_social_sharelink($post->ID); ?> 

nevim jestli sem muzu dat odkaz na web aby ste viděl oco mi jde ale celí kod prepsat nedokazu jen vím že zde se meni kod a ten se ukazuje pod filmem.


 
 $html .="</div>";
            $html .="<h2>".__d('Líbí se vám film ? Sdílejte ho vás to nic nestojí a nám to pomůže. ')." <span id='playernotice' data-text='{$views}'>{$views}</span> ";