Integrace php codu - socialní sítě – PHP – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Integrace php codu - socialní sítě – PHP – Fórum – Programujte.comIntegrace php codu - socialní sítě – PHP – Fórum – Programujte.com

 

Vlákno bylo úspěšně vloženo.
Pokud sám přijdeš na řešení, nezapomeň ho sem přidat!
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
14. 7. 2022   #1
-
0
-


Jak dostat místo  ( Líbí se vám www )dole v textu tento kód <?php doo_social_sharelink($post->ID); ?> který vyvolá tlačítko na sdílení ?
jsem úplný začátečník testuji to už několik hodin a nic díky moc za rady . 
 
$html .="</div>";
$html .="<h2>".__d('Líbí se vám www ')." <span id='playernotice' data-text='{$views}'>{$views}</span> ";
if(dooplay_get_option('report_form') == true)
$html .="<a rel="nofollow" href='#' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>";
$html .="</h2>

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:c066:458b:1b76:18cf...–
gna
~ Anonymní uživatel
1847 příspěvků
14. 7. 2022   #2
-
0
-

Předpokládám, že ta funkce prostě vypíše ty linky a ty je teda z nějakého důvodu chceš mít v té proměnné. Tak můžeš použít output buffering.

ob_start();
doo_social_sharelink($post->ID);
$share_links = ob_get_clean();

...

$html .= $share_links;
Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
15. 7. 2022   #3
-
0
-

#2 gna
ono je to tzak ze ti tlacitka jsou uplne dole na strance a ja bych chcel aby byli pod videjem vize foto

Připojen obrázek.

Připojen obrázek.

takze nevim jak myísto toho textu dostat ten <?php doo_social_sharelink($post->ID); ?> 

nevim jestli sem muzu dat odkaz na web aby ste viděl oco mi jde ale celí kod prepsat nedokazu jen vím že zde se meni kod a ten se ukazuje pod filmem.


 
 $html .="</div>";
            $html .="<h2>".__d('Líbí se vám film ? Sdílejte ho vás to nic nestojí a nám to pomůže. ')." <span id='playernotice' data-text='{$views}'>{$views}</span> ";
if(dooplay_get_option('report_form') == true)
$html .="<a rel="nofollow" href='#' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>";
            $html .="</h2>
            <div id='playeroptions' class='{$ulclass}'><ul id='playeroptionsul' class='{$set_mode}'>";
            if($trailer != false){
                $html .="<li id='player-option-trailer' class='dooplay_player_option' data-post='{$post}' data-type='{$type}' data-nume='trailer'>";
                $html .="<i class='fas fa-play-circle'></i>";
                $html .="<span class='title'>".__d('Watch trailer')."</span>";
if($source_name == true)
                $html .="<span class='server'>youtube.com</span>";
                $html .="<span class='flag'></span>";
                $html .="<span class='loader'></span></li>";
 

https://filmycesky.cz/online_filmy/cryo/ kouknete jak to je zde treba https://filmycesky.cz/online_filmy/cryo/

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:d96b:90ea:6e5a:7905...–
gna
~ Anonymní uživatel
1847 příspěvků
15. 7. 2022   #4
-
0
-

Když na té stránce na něco klikneš pravým tlačítkem, tak v nástrojích pro vývojaře uvidíš strukturu toho dokumentu, a co je co. To pak dohledej v tom zdrojáku a uprav si to, jak potřebuješ.

V principu by mohlo fungovat, když místo:

$html .="</h2>
<div id='playeroptions' class='{$ulclass}'><ul id='playeroptionsul' class='{$set_mode}'>";

Dáš: 

$html .="</h2>";

ob_start();
doo_social_sharelink($post->ID);
$social_links = ob_get_clean();

$html .= $social_links;
$html .= "<div id='playeroptions' class='{$ulclass}'><ul id='playeroptionsul' class='{$set_mode}'>";

Ale nevím, co ta funkce generuje, a jestli v tom novém místě máš tu proměnnou $post, a tak. Bez širšího kontextu z tohodle moc nevykoukám.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
15. 7. 2022   #5
-
0
-

#4 gna

Připojen obrázek.

To právě ne je tam přeci ještě na řádce - Nahlásit nefunkční video  ( .__d ('Report Error')  proto na to nemůžu přijít  aby to bylo v té jedné řádce obojí vize foto 

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:d96b:90ea:6e5a:7905...–
gna
~ Anonymní uživatel
1847 příspěvků
15. 7. 2022   #6
-
0
-

Já řeším jen to, jak zachytit výstup té funkce, abys ho mohl dát do té proměnné $html. Charitativní úprava designu komerčního projektu je momentálně mimo můj zájem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
15. 7. 2022   #7
-
0
-

#6 gna
to co resite mam vyresene s tímto <?php doo_social_sharelink($post->ID); ?> funguje to dobre ... dotaz byl prave jak to spojit dodromady 

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:d96b:90ea:6e5a:7905...–
peter
~ Anonymní uživatel
3982 příspěvků
17. 7. 2022   #8
-
0
-

Ja uplne take nerozumim, o co jde. Podle mne je to to, co napsal gna. 

// share links
ob_start();
doo_social_sharelink($post->ID); // funkce pres echo vypisuje text na obrazovku
$share_links = ob_get_clean(); // ale funkce ob_ ten text zachytavaji a mazou z obrazovky

// error
$form_error = '';
if(dooplay_get_option('report_form') == true)
    $form_error = "<a rel='nofollow' href='#video-error' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>"; // ! tady jsi mel u nofollow spatne uvozovky

// like link
$libi = __d('Líbí se vám www ');

// html
$html .= '
    </div>
    <div>$form_error</div>
    <div class="links">
        <span class='share'>$share_links</span>
        <span class='like'>$libi</span>
        <span class='playernotice' data-text='{$views}'>{$views}</span>
    </div>
';

1. Nauc se pouzivat DIV, SPAN a jine tagy nez H2. H1-H6 je vyhradne urceno pro nadpis pro content/text. Spousta literatury to uvadi jinak. Spousta lidi tam cpe obrazky a tak, odkazy, ale vyhradne by melo jit jen a jen o text
2. Muzes casti kodu prehledne rozkouskovat a do vysledneho kodu odkazat na promene.
3. Mas tam chybne nejake uvozovky
4. No, a kdyz mam tento kod (muj kod), tak, co bys v nem potreboval zmenit? Nebo, jaky to vygeneruje html kod a jaky by to vygenerovat melo? ... ja vim, ted posledne jsi tu pridal jakysi dalsi kod, ale nechce se mi to cist a vypada o dost sloziteji. Takze, v cem je presne problem? Co v mem kodu nebo tvem poslednim neni a meelo byt? Nebo chces neco v kodu nahradit? Jakoze funkce str_replace nebo preg_replace?

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.84.196.–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
18. 7. 2022   #9
-
0
-

#8 peter
Asi uz nevím jak bych to vysvetlil je to uplne snadne pod obrazovkou mam na pravo tlacitko ('Report Error ) na nahlaseni nefunkciho videa a na levo na stejne lince ( radce ) bych potreboval tlacitko na sdileni nic vic nic mene .

Problém je ze na te levé strane je je tento kod kde je ( Líbí se vám film ? Sdílejte ho vás to nic nestojí a nám to pomůže. )

text $html .="</div>";
            $html .="<h2>".__d('Líbí se vám film ? Sdílejte ho vás to nic nestojí a nám to pomůže. ')." <span id='playernotice' data-text='{$views}'>{$views}</span> ";

a já bych chcěl míto toho textu Líbí se vám film ? Sdílejte ho vás to nic nestojí a nám to pomůže. ti tlacitka na sdileni ... 

tlacitka na sdílení  zle vyvolat i s kodem <?php doo_social_sharelink($post->ID); ?> ten také pouzivam na celý web ... A když ho nahradím místo toho textu tak samozrejme to nefunguje .tak bych potreboval poradit jak to udelat abych mel obě funkce na jedne radce . 

zde je celí kod 


            $html .="</div>";
            $html .="<h2>".__d('Líbí se vám film ? Sdílejte ho vás to nic nestojí a nám to pomůže. ')." <span id='playernotice' data-text='{$views}'>{$views}</span> ";
if(dooplay_get_option('report_form') == true)
$html .="<a rel="nofollow" href='#' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>";
            $html .="</h2>
            <div id='playeroptions' class='{$ulclass}'><ul id='playeroptionsul' class='{$set_mode}'>";
            if($trailer != false){
                $html .="<li id='player-option-trailer' class='dooplay_player_option' data-post='{$post}' data-type='{$type}' data-nume='trailer'>";
                $html .="<i class='fas fa-play-circle'></i>";
                $html .="<span class='title'>".__d('Watch trailer')."</span>";
if($source_name == true)
                $html .="<span class='server'>youtube.com</span>";
                $html .="<span class='flag'></span>";
                $html .="<span class='loader'></span></li>";
            }
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:e55b:73f5:1ebd:95c4...–
peter
~ Anonymní uživatel
3982 příspěvků
18. 7. 2022   #10
-
0
-

Na mne musis pomalu, ja jsem amater. Takze jinak. Na strance mas nejake texty. Nejaky text ze stranky chces smazat a misto nej dat jiny. Tak, a ted je pro mne podstatne, cim se ktery text vykresluje? V tom kodu, co sem poslal ja, je to zcela jasne. V kodu, ktery jsi poslal ty, to tak jasne uplne neni. Takze ten tvuj kod teda prepisu a reknes mi, zda se to zobrazilo uplne stejne nebo ne. Pac v tom tvem se moc neorientuji. A hlavne je plny chyb, napriklad, kdybys smazal radky... , tak je to lepsi 

if(dooplay_get_option('report_form') == true)
$html .="<a rel="nofollow" href='#' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>";
Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:258:4dbc:3838:5a25:f2e0...–
peter
~ Anonymní uživatel
3982 příspěvků
18. 7. 2022   #11
-
0
-

   

<?php

// $a, b, c apod, si prepis, jak chces
$a = __d('Líbí se vám film ? Sdílejte ho vás to nic nestojí a nám to pomùže. ');
$b = "<span id='playernotice' data-text='{$views}'>{$views}</span>";
$c = '';
if (dooplay_get_option('report_form') == true)
//  $c = "<a rel="nofollow" href='#' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>"; // tady mas chybne uvozovky a kvuli tomu ti nemusi zadne php fungovat!!!
    $c = "<a rel='nofollow' href='#' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>";
$d = '';
if ($trailer != false)
    {
    $e = '';
    if ($source_name == true)
        $e = "<span class='server'>youtube.com</span>";
    $d = "
        <li id='player-option-trailer' class='dooplay_player_option' data-post='{$post}' data-type='{$type}' data-nume='trailer'>
            <i class='fas fa-play-circle'></i>
            <span class='title'>".__d('Watch trailer')."</span>
            <span class='flag'></span>
            <span class='loader'></span>
            $e
            <span class='flag'></span>
            <span class='loader'></span>
        </li>
";
    }


$html .= "
</div> <!-- tady mas /div navic -->
<h2>$a $b $c</h2>
<div id='playeroptions' class='{$ulclass}'>
    <ul id='playeroptionsul' class='{$set_mode}'>
        $d
    </ul> <!-- tady ti schazi /ul -->
</div> <!-- tady ti schazi /div -->
";

Ja si treba nejsem vubec jisty tim, zda ty if u traileru jsou spravne ozavorkovane, treba. A taky, ten spatny apostrof muze mit za nasledek nefunkcni kod.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:258:4dbc:3838:5a25:f2e0...–
peter
~ Anonymní uživatel
3982 příspěvků
18. 7. 2022   #12
-
0
-

A take by mozna bylo dobre, kdyby sis html kod stranky z prohlizece zkontroloval pres validator. Mozna to pomuze vyresit nejake problemy.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:258:4dbc:3838:5a25:f2e0...–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
18. 7. 2022   #13
-
0
-

#11 peter
Díky za odpovět a snahu ale pořád to není ono ... dnes jsem už skoro vyřešil ... takhle to mám jak bych asi chcěl ale rozhazuje mi to tlacítko Report Error . nevidíte někde chybu ? díky 


ob_start();
doo_social_sharelink($post->ID);
$share_links = ob_get_clean();
            $html .="</div>";
            $html .="<h2><span id='playernotice' data-text='{$views}'>{$views}</span> ";
$html .= $share_links;
if(dooplay_get_option('report_form') == true)
$html .="<a rel="nofollow" href='#' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>";
            $html .="</h2>
            <div id='playeroptions' class='{$ulclass}'><ul id='playeroptionsul' class='{$set_mode}'>";
            if($trailer != false){
                $html .="<li id='player-option-trailer' class='dooplay_player_option' data-post='{$post}' data-type='{$type}' data-nume='trailer'>";
                $html .="<i class='fas fa-play-circle'></i>";
                $html .="<span class='title'>".__d('Watch trailer')."</span>";
if($source_name == true)
                $html .="<span class='server'>youtube.com</span>";
                $html .="<span class='flag'></span>";
                $html .="<span class='loader'></span></li>";
            }
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:20a9:49e3:f98f:3f3c...–
peter
~ Anonymní uživatel
3982 příspěvků
19. 7. 2022   #14
-
0
-

Ty jsi zadnou z mojich zprav a poznamek necetl, ze? No dobra, pak je to na tobe. Opakovane ti pisi, ze tam mas spatne uvozovky. Dokonce v te predposledni, v kodu, jsem ti ten radek zakomentoval a pod nej napsal uplne ten samy s opravou a doufal jsem, ze si vsimnes, v cem se ty dva lisi. A co udelas ty? Opet tu napises tohle a opet spatne :) Marna kazda pomoc.

$html .="<a rel="nofollow" href='#' class='report-video-error'>".__d('Report Error')."</a>";

Tento radek je spatne. Oprav si ho.
konkretne, php to vidi takto
$html .="<a rel=" nejakynesmysl a strednik ;
Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:258:9dd2:f132:1827:a23b...–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
19. 7. 2022   #15
-
0
-

#14 peter
ano cetl a zapomel sem napsat ze kdyz to opravim pise mi web Parse error: syntax error, unexpected 'nofollow' (T_STRING) in /DISK2/WWW/filmycesky.cz/www/wp-content/themes/dooplay_filmycesky/inc/doo_player.php on line 264 

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:e84b:d5d8:ae10:893e...–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
19. 7. 2022   #16
-
0
-

Asi mi uz doslo ze tu resime uplne neco jineho ptam se tedy jinak ( sem uplny lajk ju ) jak zapisu do jedne radky dve tlacitka ?

tlacitko jedna ( vlevo )               tlacitko dva ( v pravo ) bez pouziti,  css 

o to mi celou dobu de umim vyvolat obe funkce i je umisti kamkoliv jen ne a ne takle takze spise jde o graficky problém nes programatorský aspon myslim ... diky moc vsem co me jako lamu tu uci .

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:d04c:278e:d613:aab1...–
19. 7. 2022   #17
-
0
-

Umístění tlačítek bez použití css znamená "namatlat" stylování do html kódu. Takovou prasárnu ještě někdo dělá? Najdi si šikovný tutoriál. Myslím, že se jmenoval Jak psát web a možná byl na www.jakpsatweb.cz

hu

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.178.67.–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
19. 7. 2022   #18
-
0
-

#17 hlucheucho
špatně jsem se vyjádřil potřebuji tohle http://programujte.com/storage/uzivatelske/2022/07/2022_07_15_16_18_32_000000_00_jpg.jpg umím dat nad nebo pod ale vedle sebe ne 

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:d04c:278e:d613:aab1...–
19. 7. 2022   #19
-
0
-

Umístit vedle sebe znamená nastavit vlastnosti tlačítek, To se dělá v css kvůli přehlednosti a možnosti editovat styl hromadně. Samozřejmě se to dá namatlat do html nebo php, ale nedělá se to.

V podstatě se to dělá stejně ať je to html, php nebo javascript. Pokud nemáš základy html a css, ostatní - tedy php a javascript se smysluplně nenaučíš.

Nejlepší je projít tutoriál krok za krokem, nejdřív html + css a pak php. Na itnetwork.cz jsou kvalitní tutoriály, ale zdarma je jen několik prvních lekcí.

Jak umístit tlačítko zarovnané vpravo najdeš např. https://stackoverflow.com/questions/6632340/place-a-button-right-aligned   a přepsat do php asi nebude těžký.

hu

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:af0:ffe4:85f4:7984:e0f2:cd6b:2680...–
peter
~ Anonymní uživatel
3982 příspěvků
19. 7. 2022   #20
-
0
-

   

<div class=aaa>
  <div>...</div>
  <button>...</button>
  <p>...</p>
</div>

<style>
.aaa * {display:inline-block;} 
</style>

https://jsfiddle.net/85w6ge3v/
To jsou ale zaklady html a css. Nevim, proc se na to ptas na forku o php :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.84.196.–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
19. 7. 2022   #21
-
0
-


Všem moc děkuji ale je vidět že jste asi špatně pochopily co že sem to vlastně chtěl a pak už se jen přidávali odpovědi bez čtení o co mi de . 
 
Jako první bych tu chtěl uvézt že mě v řešení pomohlo hlavně odpověď  ( gna ) ...
 
Proč sem dal dotaz zde je právě proto že to je problém php a v css se to nedá upravit jinak bych to udělal ... Kdo ví tak v kódu se dá jednoduše vyvolávat funkce několika způsoby, za další a o to mi celou dobu šlo je že když přesouvám  třeba $html .= $share_links; nad jinou funkci tak se mi mění kde se pak načte ( zobrazí ) ale samozřejmě v ruku v ruce  s css, kde se nastavují konečné zobrazení a zde je ten problém co jsem řešil ! kam mám tuhle funkci dát nebo přidat aby se mi zobrazovala vedle ... samozřejmě že sem se přes ( revize prvků ) našel vše co se dalo včetně css a došlo my že budu muset spojit dvě funkce dohromady ( to sem očekával že mi zde někdo poradí, jak spojím tlačítko report_form a $share_links; bohužel i když sem sem dával i fotky pořád jsme se k tomu nedostali . 


Co se týká hlucheucho napsat člověku aby kuli jednomu zásahu na web se naučil vše od píky my připadá při nejmenším makováním ... na lajka kord když s něčím kloudným nepřišel a myslím si že si ani nepřečetl co vlastně potřebuji .

Nic proti sem rád že zde reakce byli a snaha tu byla za to všem děkuji  ...
 
Takže ja sem si to vyřešil tak nějak sám a právě tím že sem přepsal kod .

Další a a jednoduší by bylo řešení si vytvořit shortcode protože systém jede na wopressu a tohle je zásah do šablony , to sem al nechtěl .
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:d04c:278e:d613:aab1...–
20. 7. 2022   #22
-
0
-

1. Pokud chci cokoliv udělat, musím si nastudovat alespoň základy. I v případě, že to budu dělat jedenkrát za život. Než to dělat jedenkrát za život, může být lepší zaplatit profesionála. Platí to o každém řemesle.

2. Čas, který jsi tím strávil, převyšuje čas potřebný ke studiu. Jsi další, kdo ukázal, že efektivita přístupu "nějak to zfušuju aniž bych o tom něco věděl" je mizerná.

3. Napsal jsi, že chceš umístit tlačítka vedle sebe bez css. Vygůglil jsem ti, jak se umístí tlačítko vpravo. Lehce se dá odhadnout, že vlevo bude align = left. Vyzkoušel bych to a kdyby nebyla tlačítka vedle sebe na řádku, gůglil bych třba "html two inputs in line" apod.

4. Není problém mít několik stylů pro tlačítko a při dynamické tvorbě tlačítka mu přiřadit styl odpovídající jeho umístění, barvě atd.

5. Tvůj způsob vyjadřování je těžko srozumitelný. Znát a správně použít terminus technicus a napsat jasnou větu předejde nejednomu nedorozumění. Takže první příspěvek měl možná být: Ve webu chci odstranit text "bla bla bla" a vpravo od tlačítka "cosi" umístit nové tlačítko "něco".

hu

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.178.67.–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
20. 7. 2022   #23
-
0
-

#22 hlucheucho
Souhlasím s tým že sem špatně popsal nadpis ale pak jsem dal jak foto tak popis jak a co potřebuji, ono to je asi takle profesional my udělal soustu věcí a tihle voloviny si dodělávám sám protože nemá čas .

programování uplně není můj obor ale 30 let pracuji okolo nich dělám servis a prodej . 

pár webu sem už udělal i sám jak správně píšete splácal je chyba omil většinou si všechno najdu a pak si to přizpusobím tohle byl problém hlavně tím že programátor ten kod opravdu odfláknul a neělo to udělalt přes css jinak bych to udělal vim jak najít a upravit cokoliv i v jakém to najdu souboru boužel tohle byl první problém co jsem nevyřešil a ani nikde jinde sem to nenašel mám koupenou šablonu a tak sem napsal i vyrobci ten my odepsal že to momentálně nejde ( neví proč ) asi se semnou nechtěli zaobírat .

asi bych měl uvést jednu věc že do jaké koliv stránky když budu dělat novou radku tak dokazu dat to co sem potreboval ale zde sem to potreboval upravit a to proste neslo ani kdyz sem chcel rozdelit obe dve funkce . 

Rekce na vás :...

Za tu dobu co se zivím pc sem slišel od lidí nesmislu a nesmislu ale vzdy sem bral na zretel jednu vec a to ze kazdy ma jiny obor a nemuze vedet vse a tak sem se i knim choval a chovam .

myslím ze sem to u vas asi prehnal snazil ste se my pomoc a tak se omlouvam .

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:c17d:ae8a:48d7:3765...–
peter
~ Anonymní uživatel
3982 příspěvků
20. 7. 2022   #24
-
0
-

Jsi to spatne popsal. Php kod jsi nepropojil s tim, co je na obrazku.
Podle mne je zasadni problem v tom, ze vsechno davas do jednoho kodu. Kdyby sis to rozdelil na jednotlive casti a pak spojoval, tak si ty jednotlive casti pri spojovani muzes snadno zamenit.

A jinak, pomoci css position a flex, order se daji prehazovat ruzne prvky na strance. Ale, samozrejme je lepsi si to prehodit v php. Jenom, proste mi nebylo jasne, proc si to v php nepresunes. Preskladat kod snad neni nic tezkeho.
https://css-tricks.com/…-to-flexbox/
https://www.vzhurudolu.cz/…/css-flexbox
https://www.vzhurudolu.cz/…ka/css-order

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:258:9d55:7cf0:85fb:a560...–
Petr
~ Anonymní uživatel
746 příspěvků
20. 7. 2022   #25
-
0
-

#24 peter
ano presne tak ... 

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:9196:a2aa:c17d:ae8a:48d7:3765...–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 22 hostů

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý