Dobrý den.
Potreboval by som poradiť s mojou prácou, kúpil som si knihu 3ds max 8 a robím lekciu modelovanie a animácia kona ,bohužiaľ kniha nie je velmi podrobne popísaná a tak si väčšiu časť odpovedí hladám na youtub ale teraz som prišiel k problemu ktorý neviem vyriešit,na obrázku 1-2 je konik, na obrázku 3 som označil dummy ,chcel by som sa popítat ako sa dá stým pohybovat ,niejak niesú na správnych miestach,mali by byt pod nohama,pri chvoste a pri hlave,teda či vôbec záleží na tom kde sú. Teraz ten závažnejší problem,týka sa noh,obrázok 4-7 zadná noha pri pohybe so stehenou kostou sa spodná čast nohy odeluje, predná sa pri pohybe vrchnou častou neodeluje ale pri pohybe strednou a spodnou častou kosti sa odeluje spodná čast, neviem ako by to vypadalo pri animácii ked skinem telo ku kostre ešte som sa k tomu nedostal.
Fórum › 3D Studio MAX
3ds max animácie
Dobrý den, tak už som asi prišiel prečo nohy bipeda robia to čo robia
Na obrázku 1 je vidiet pivoty bipedov,biped na pravo po uprave v editable poly(zmensovanie kosti,uprava a premiestnenie na miesto podla obrázka ) kosti boli premiestnené a zmenšené ale pivoty ostali mimo nich,tým pádom pri pohybe sa kosti odeluju,ked idem premiestnit pivoty v Hierarchy=>Pivot=>Affect pivot only tak pri premiestnovaní sa mi deformujú kosti, pri posune pivotu doprava kost odíde alebo sa ohne ,či už pri upravenom bipedovi alebo neupravenom ktorý je nalavo.Chcel by som sa spýtat:
1. či sa daju pivoty na bipedovi posuvat bez toho aby sa posúvali aj kusky bipeta alebo
2. či sa daju kusky bipeda zmensovat,formovat a premiestnovat aj s pivotma
Na obrázku 2 a 3 som zmensil kosti,na 2ke som zmensil stehenu kost na 3ke som zmensil a posunul hore druhú kost ale pivot už ostal na svojom predchádzajúcom mieste.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
3ds max 2012 — založil dodo
3DS max renderování — založil Patoš
Kniha o 3ds Max — založil Zzzajda
Granny2 plugin for 3ds max — založil Dodo
3ds Max renderování textury — založil eliska
Moderátoři diskuze