Ahoj,
nevím, jestli je toto správné téma pro můj dotaz, nicméně nic lepšího jsem nenašel.
Mám:
- Několik php stránek a na každé z nich je odkaz na jeden a ten samý kontaktní formulář (je jedno, z které stránky uživatel přišel).
- Kontaktní formulář se skládá z několika oken (stránek): výběr služby, osobní informace, zvolení dopravy zboží, ... . Skok na další stránku se provede pouze pokud jsou splněny všechny podmínky předchozího kroku (vyplněné jméno, e-mailová adresa ve správném formátu, ...). Validace probíhá přes JS a následně PHP.
- Teď kontaktní formulář otevírám v "lightbox" iframu (v tuhle chvíli ColorBox), který je otevřený, dokud uživatel nedojde na konec nebo formulář nezavře (zavře lightbox, opustí stránku..).
Potřebuji:
- Trackovat veškeré uživatelské akce přes Google Analytics. Tj. uživatel odpadl na 2. formulářové okně a ideálně i: vyplnil jméno, příjmení, pak jednou zkusil e-mailovou adresu, ale když mu to nepovolilo (např. špatný formát e-mailu), tak formulář zavřel.
Prosím Vás, stačí když budu formulářové kroky otevírat v iframu (lightbox) a do každé stránky iframu vložím Google Analytics základní kód pro trackování stránek? Nebo musím každou akci navázat na Google Tracking API (http://code.google.com/…erGuide.html)?
Pokud použiju Google API, nebude potom lepší form zobrazovat přes sérii skrytých inline prvků (DIV) a údaje z formu si ukládat přes AJAX?
Nebo byste to dělali úplně jinak?
Děkuji moc za cenné rady!