Kontrolní cyklus lodě – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Kontrolní cyklus lodě – Java – Fórum – Programujte.comKontrolní cyklus lodě – Java – Fórum – Programujte.com

 

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené.
rodka0
Duch
15. 12. 2011   #1
-
0
-

Ahoj,

jsem v programování v javě začátečník a potřeboval bych poradit. Jako semestrálku mám naprogramovat lodě. Všechno mam již hotové jenom nemohu vymyslet nějaký cyklus nebo metodu, která bude kontrolovat vítěze. Lodě se zobrazují každá jiným znakem, tak mě napadlo nějak po výstřelu kontrolovat jestli je loď potopená ale už mi dochází nápady. Programuju to v netbeans. Řekl bych, že to nebude těžký ale jelikož jsem začátečník a posledních pár dní jsem u toho trávil všechen volný čas tak sem možná už unavenej, že mě to jednoduchý řešení nenapadá. Doufám, že jsem můj problém přiblížil dostatečně, pokud by bylo třeba klidně pošlu kód. Budu moc vděčný za každý nápad nebo radu :)). 

Díky moc

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.201.51.–
zlz
~ Anonymní uživatel
634 příspěvků
15. 12. 2011   #2
-
0
-

Tak asi máš herní plochu v nějakém poli. Po výstřelu zasaženou čast označ a když v něčím poli nezbývá žádná nepotopená loď, tak protivník vyhrál.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
rodka0
Duch
16. 12. 2011   #3
-
0
-

Přesně tak mam to v poli akorát si nejsem jist jak to mám označit a jakým příkazem. Mohl by si být trochu konkrétnější prosím? Nějakej boolean nebo string? Jak říkám jsem úplný začátečník tak se mnou musíš mluvit uplně polopatě :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.201.51.–
zlz
~ Anonymní uživatel
634 příspěvků
17. 12. 2011   #4
-
+1
-
Zajímavé

Podle toho, co v tom poli máš. Ukaž ten kód a budeme se bavit konkrétně.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
rodka0
Duch
17. 12. 2011   #5
-
0
-