Zdravím,
jaký je podle vás nejlepší webhosting co se týče odezvy? ...Dělám Onlinovku v JS => jQuery a Ajaxu a potřebuju, aby to rychle a spolehlivě odpovídalo.
#4 Franceq
když to děláš v JS, tak velká část aplikace (samozřejmě, že ne celá :)) poběží na straně klienta, ale pochybuju, že by klasický webhosting stačil... záleží na tom, jaké máš cíle (řádově desítky, stovky, tísíce hráčů?)... rozhodně je třeba mít aplikaci dobře napsanou (jak už psal KIIV) a pak by mohl stačit VPS...
v tom pripade fastCGI (ponastavovat aby bezelo rovnou treba 10procesu co to zpracovava) + radeji i v C++, aby to melo co nejmensi latenci (a pokud mozno co nejmene zbytecnych requestu pres ajax) - a mozna se vejdes do nejaky lepsi vps s aspon 1GB ram a aspon 2 procesory
no ber to takhle: pokud ti proces zabere na treba jen na 50ms (to je par rychlejch dotazu na databazi a tak) cely procesor tak na jednom stroji das cca 20 requestu za vterinu ... takze cim rychleji a cim mene dotazu tim lepe
teoreticky by se dalo pouzit treba kyoto tycoon databaze - a jeji spousteni server side scriptu --- na 3urovnovy token bucket mi to davalo pomerne vysoky rychlosti (a mohlo by se na to dostat i pres http protokol pokud pamatuju)
akorat by se musel udelat proxy pass (aby to bylo na stejnem portu jako http - jinak by to nefungovalo pres restriktivni proxy)
Existuje lepší řešení, které eliminuje všechny tyhle problémy - WebSockets. Takže tím pádem úplně jiná architektura, celé postavené na JavaScriptu (takže na serveru Node.js a nějaká NoSQL databáze, třeba MongoDB). Díky WebSockets bys ušetřil požadavky i traffic (WS je trvalé TCP spojení, takže třeba server může začínat komunikaci), mimo to je MNOHEM rychlejší než AJAX. I s relativně hodně slybým VPS bys měl být teoreticky schopný obsluhovat stovky, možná i tisíce klientů zároveň. Jinak pro servírování statických souborů bys měl zvolit určitě server Nginx.
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku