Program v Delphi – Delphi – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Program v Delphi – Delphi – Fórum – Programujte.comProgram v Delphi – Delphi – Fórum – Programujte.com

 

Jack
~ Anonymní uživatel
22 příspěvků
20. 3. 2012   #1
-
0
-

Cau lidi, prosím potřeboval bych udělat tenhle program. Nejsem vůbec odborník na tady tohle.  Koukne na to někdo prosím. Děkuju předem  

Program načte přirozené číslo N - údaj o počtu zadaných bodů a dále N dvojic nenulových čísel x,y udávajícich body [x,y] v rovině a určí, kolik těchto bodů leží v prvním kvadrantu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:0:5ef5:79fd:10c1:d64...–
JoDiK
~ Anonymní uživatel
987 příspěvků
20. 3. 2012   #2
-
0
-

Tak jsem se kouknul - normální školní zadání - docela jednoduchý. Není zač.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.103.233.–
stif+1
Stálý člen
20. 3. 2012   #3
-
0
-

Aj ja som sa pozrel...ale odporúčam riešiť cez Delphi IDE:D...není zač...

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.102.254.–
Autor programuje v programovacích jazykoch C++ a VB. Je tvorcom e-zinu http://www.programujte.6f.sk/, na ktorom sa nachádzaju info pre začínajúcich prog. a webdesignerov. Stránka zahrňuje aj fórum.
Jack
~ Anonymní uživatel
22 příspěvků
20. 3. 2012   #4
-
0
-

To jste hodní že jste se na to jenom koukli...ale nemyslel jsem to doslova...kdyby byl z vas někdo ochotný a spracoval to???to bych vám byl moooc vděčný vy jste profici v tomhle a určitě to zvládnete udělat během chvilky  

Nahlásit jako SPAM
IP: 109.80.81.–
JoDiK
~ Anonymní uživatel
987 příspěvků
20. 3. 2012   #5
-
0
-

#4 Jack
V programování je ale všechno "doslova".

Program udělá jenom přesně to, co do něj napíšeš.

A můžeš prozradit, k čemu ti takový program bude?

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.103.233.–
JoDiK
~ Anonymní uživatel
987 příspěvků
20. 3. 2012   #6
-
0
-

#5 JoDiK
Jo a pro ilustraci: zrovna dnes mi dorazila pěkná ukázka práce programátora, jak vyřešil manželčino zadání: postav mi prosím vodu na čaj...

Nahlásit jako SPAM