moc pros?m V?? v?echny co um?te programovat aspon trochu dob?e v Jave a to v prostredi BlueJ studuji V?E a m?m p?edm?t z?klady programovan? tam m?me semestr?ln? pr?ci naprogromovat adventuru ale kter? u? jako byla jako ud?lan? ale jen takov? z?klady j? bych to pot?ebovala naprogramovat podle m?ho n?vrhu na hru jako t?ma hry. Jde o TEXTOVOU hru!!!! POT?EBUJE JEN DOPLNIT P?R KODU. PROS?M kdo tomu rozumi at se mi porim ozve na me icq 322139509 a dohodli by jsme se jak by jsme to udelali ja to musim odevzdat ve stredu 13.12.06 samozrejme zaplat?m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!moc d?kuji za pomocn? ruky!!!!!!!!!Lucka
Fórum › Java
POMÓOOOOOOOOOOC
moc prosím Vás všechny co umíte programovat aspon trochu dobře v Jave a to v prostredi BlueJ studuji VŠE a mám předmět základy programovaní tam máme semestrální práci naprogromovat adventuru ale která už jako byla jako udělaná ale jen takový základy já bych to potřebovala naprogramovat podle mého návrhu na hru jako téma hry. Jde o TEXTOVOU hru!!!! POTŘEBUJE JEN DOPLNIT PÁR KODU. PROSÍM kdo tomu rozumi at se mi porim ozve na me icq 322139509 a dohodli by jsme se jak by jsme to udelali ja to musim odevzdat ve stredu 13.12.06 samozrejme zaplatím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!moc děkuji za pomocné ruky!!!!!!!!!Lucka
moc prosím Vás všechny co umíte programovat aspon trochu dobře v Jave a to v prostredi BlueJ studuji VŠE a mám předmět základy programovaní tam máme semestrální práci naprogromovat adventuru ale která už jako byla jako udělaná ale jen takové základy já bych to potřebovala naprogramovat podle mého návrhu na hru jako téma hry. Jde o TEXTOVOU hru!!!! POTŘEBUJE JEN DOPLNIT PÁR KODU. PROSIM kdo tomu rozumi at se mi porim ozve na me icq 322139509 a dohodli by jsme se jak by jsme to udelali ja to musim odevzdat ve stredu 13.12.06 samozrejme zaplatím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!moc děkuji za pomocné ruky!!!!!!!!!Lucka