Ahoj, nevíte někdo, jak mám v Qt řešit update pro vykreslování?
Vytvořím si nějakej widget, tam mám funkce paintEvent a timerEvent, kterej volá update() kreslící plochy zhruba každých 30ms, ale přijde mi to strašně pomalý pro animace...
Když se dělá nějaká hra, tak se musí vykreslovat nějak 30x za 1s, aby to bylo plynulý, ale když jsem tohle udělal, tak se mi to lehce škubalo, tak jsem zkusil dát každou 1ms, to se sice trochu zlepšilo, ale CPU mi šel na 30% a to jsem vykresloval jen jednu kuličku :/
Můžete mi nějak poradit, jak to mám vykreslovat v realtime aby mi to nešežralo CPU a bylo to krásně plynulý?
Vim, že např. v XNA frameworku pro C# je po vytvoření čistýho projektu funkce update(...) a pár dalších a když jsem dal cokoli vykreslit do funkce update(...) tak nebyl problém, bylo to čistý bez trhání a CPU se ani nehlo
PS: Používám QBasicTimer jako časovač