Problém switch [C] – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Problém switch [C] – C / C++ – Fórum – Programujte.comProblém switch [C] – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

SpiderVepr
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
29. 4. 2012   #1
-
0
-

Zdravím,

jsem začátečník v C a narazil jsem na dva problémy (doufám že jen dva) se kterými si nevím rady. Poprosil bych jestli by mi někdo ten kod mohl opravit a nebo nějak popostrčit a napsat jakou tam mám chybu a jak ji opravit. První problém je ten, že mi nefunguje switch tak jak by měl a druhý spočívá v tom že si nevím rady se vzorci na webu (http://www.alkohol-test.cz/cz/index.php?…). Tři vzorce a nevím v jakém pořadí je použít. Když to vezmu napadají mě dvě varianty první znich, použiju první a druhý vzorec a dostanu promile. Druhá varianta, v tom vzorci pro promili je hmotnost celkového etanolu, no a to je vlastně ten třetí vzorec, kde pišou že hmotnost je zde celkové množství etanolu jenže na co by byl v tom případě první vzorec?

kod -> http://pastebin.com/UL1SmEmY

Díky za odpověď a případnou pomoc

Nahlásit jako SPAM
IP: 79.141.245.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
29. 4. 2012   #2
-
0
-

a jak cekas ze by ti mel switch fungovat a jak funguje?

za druhe mit dva kusy stejnyho kodu lisici se jen v koeficientu pro muze a zeny je prinejmensim zbytecne

1. vzorec udava kolik ethanolu je po vypiti vseho v krvi

2. vzorec udava promile

3. si nedocetl vetu: "Hmotnost je zde celkové množství etanolu v gramech, které se z těla odbourá za jednu hodinu."

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.91.152.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
SpiderVepr
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
29. 4. 2012   #3
-
0
-

#2 KIIV