Problém switch [C] – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Problém switch [C] – C / C++ – Fórum – Programujte.comProblém switch [C] – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

SpiderVepr
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
29. 4. 2012   #1
-
0
-

Zdravím,

jsem začátečník v C a narazil jsem na dva problémy (doufám že jen dva) se kterými si nevím rady. Poprosil bych jestli by mi někdo ten kod mohl opravit a nebo nějak popostrčit a napsat jakou tam mám chybu a jak ji opravit. První problém je ten, že mi nefunguje switch tak jak by měl a druhý spočívá v tom že si nevím rady se vzorci na webu (http://www.alkohol-test.cz/cz/index.php?…). Tři vzorce a nevím v jakém pořadí je použít. Když to vezmu napadají mě dvě varianty první znich, použiju první a druhý vzorec a dostanu promile. Druhá varianta, v tom vzorci pro promili je hmotnost celkového etanolu, no a to je vlastně ten třetí vzorec, kde pišou že hmotnost je zde celkové množství etanolu jenže na co by byl v tom případě první vzorec?

kod -> http://pastebin.com/UL1SmEmY

Díky za odpověď a případnou pomoc

Nahlásit jako SPAM
IP: 79.141.245.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
29. 4. 2012   #2
-
0
-

a jak cekas ze by ti mel switch fungovat a jak funguje?

za druhe mit dva kusy stejnyho kodu lisici se jen v koeficientu pro muze a zeny je prinejmensim zbytecne

1. vzorec udava kolik ethanolu je po vypiti vseho v krvi

2. vzorec udava promile

3. si nedocetl vetu: "Hmotnost je zde celkové množství etanolu v gramech, které se z těla odbourá za jednu hodinu."

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.91.152.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
SpiderVepr
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
29. 4. 2012   #3
-
0
-

#2 KIIV

No chci aby fungoval tak že když uživatel zadá 1-5 vytiskne mu to to určitý text a provede ty příkazy pod printf, ale ty hodnoty jsou pořád v nule. Vím že je mít dva skoro identické kody je neefektivní, ale jak už sem psal sem začátečník a nevím jak bych to udělal líp. Díky za objasnění těch vzorců.

Nahlásit jako SPAM
IP: 79.141.245.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
29. 4. 2012   #4
-
0
-

no minimalne se budes muset trosku zamyslet nad tim while... najdi si schvalne jakou ma syntaxi...

to co si napsal sice jde zkompilovat, ale na 100% nedela co chces

(+ i to nacitani znaku bude dost problematicky.. prijdes o vsechny co tam mas)

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.91.152.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
ingiraxo+15
Grafoman
29. 4. 2012   #5
-
0
-

Omlouvám se, ale trochu jsem se nudil, tak jsem to rychle napsal v C++, sice to máš v C, ale aspoň se můžeš podívat jak to může vypadat a upravit si to :) http://ideone.com/YEfiR

a sry za mojí "czenglish", pomalu na tom pracuju už (zvyk je zvyk)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.168.183.–
Moje aplikace: http://ophite.cz
Tutoriály na: C#
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
29. 4. 2012   #6
-
0
-

no a jestli se nechces vubec nic naucit, tak si to vem od ingiraxa...

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.91.152.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
SpiderVepr
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
29. 4. 2012   #7
-
0
-

#4 KIIV

Tak jsem si přečetl, že while je s podmínkou na začátku a do-while je vlastně s podmínkou na konci tak jak to mám ja akorát mi na začátku chybí do{, jenže předpokládám že tak jednoduchý to nebude. Nemám ponětí jakou udělat podmínku pro while a nebo jak to vůbec udělat.

#5 ingiraxo

Páni ani jsem nečekal že by to někdo celé opravil a už ne vůbec že by to někdo celé udělal. Takže vážně díky za vzor v C++, ale jelikož sotva zvládám C tak tohle je pro mě trochu španělská vesnice je to sice místy podobná syntaxe, ale i tak. Ale možná tam najdu nějakou pomoc, takže díky.

Nahlásit jako SPAM
IP: 79.141.245.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
29. 4. 2012   #8
-
0
-

ano do {   a   }  ti chybi

zaludnost je v tom, co se stane kdyz nactes znak, a neni to 6... nic.. budes muset nacist dalsi znak protoze ten co se testoval v podmince u while je ztracen v nenavratnu

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.91.152.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
ingiraxo+15
Grafoman
29. 4. 2012   #9
-
0
-

ono hlavně do-while zde nebude, nevidim žádnej důvod, proč by se cyklus měl vykonat minimálně 1x

jednoduše while (podmínka) { dokud se nesplní podmínka } a logicky při každým přidání alkoholu (vína,piva apod.) musíš načítat znak znovu, aby si vybral alkohol a cyklus (v něm switch) se zařídí dle toho znaku

pokud  ti to nejde do hlavy, tak si zkus udělat cykly while a do-while třeba jen na počítání čísel dle vstupu (dokud se nezadá číslo 0 třeba), aspoň si to procvičíš a zde je princip stejnej

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.168.183.–
Moje aplikace: http://ophite.cz
Tutoriály na: C#
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 17 hostů

Podobná vlákna

Switch case problem — založil vrtkoo

Switch — založil belze

Switch — založil Onsi

Switch — založil geon

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý