Java / class – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Java / class – Java – Fórum – Programujte.comJava / class – Java – Fórum – Programujte.com

 

Lahvicka0
Duch
30. 4. 2012   #1
-
0
-

Zdravím ..

Potřebuju pomoci celkově s javou .. Jsem zhruba začátečník . Jelikož nechci být nějaký expert nebo tak chci to využít na malé věci .. Chci jenom upravovat " jar " soubor, jenom je tady takový zásek .. Soubor je normální soubor " jar " soubory v něj ( když to otevřu v raru ) jsou složky + soubory jménem " JMENO.class " a já nevím jak ten soubor " class "  udělat .. Používám program  DJ Java Decompiler dá se vše otevřít, ale pořád nevím jak mám udělat ten soubor " class " když to chci uložit dá se to jenom " java,jad,rtf,txt,js " ale ten co potřebuji tu není .. mohl by někdo poradit jak na to ?

Předem díky za vaše rady.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.157.163.–
Jelec0
Newbie
30. 4. 2012   #2
-
0
-

Takže asi ti doporučím NetBeans a pokud jsem tě správně pochopil, tak ty potřebuješ vytvořit soubor .jar se soubory .class uvnitř.

Takže do souboru .java napíšeš zdrojový kód, pokud tvůj program obsahuje kompilátor, tak program můžeš sestavit do spustitelného .jar souboru.

Asi ti poradím si přeci jen stáhnout NetBeans a vytvořit si projekt v Javě (vlevo nahoře), poté si můžeš ptát samotný program. Nové .java soubory vytvoříš také tlačitkem vlevo nahoře, kde si vybereš svůj projekt. Až budeš mít zdrojový kód správně napsaný, tak se ujisti, že máš svůj projekt nastaven jako hlavní (je označen tučně), pokud ne, klikni pravým tlačítkem na "Set as main project". Na vrchním panelu máš zhruba uprostřed "kladívko", tím sestavíš hlavní projekt, vedle je "Clean and build", tím smažeš soubory a sestavíš projekt znovu.

Výsledný .jar soubor najdeš \umisteni_projektu\dist\projekt.jar