Ahoj :) Potřeboval bych poradit... Nemůžu najít chybu... Nejspíš bude v porovnávání... Je to obyčejná hra kámen nůžky papír... Např: když dám kámen a počítač papír má bod on...
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows;
using System.Windows.Controls;
using System.Windows.Data;
using System.Windows.Documents;
using System.Windows.Input;
using System.Windows.Media;
using System.Windows.Media.Imaging;
using System.Windows.Navigation;
using System.Windows.Shapes;
namespace kamen_nuzky_papirr
{
/// <summary>
/// Interaction logic for MainWindow.xaml
/// </summary>
public partial class MainWindow : Window
{
private Random nahoda;
public int cislo;
public int skore_hrac;
public int skore_pocitac;
public MainWindow()
{
InitializeComponent();
hractext.Text = "0";
pocitactext.Text = "0";
this.nahoda = new Random();
}
private int Nahoda //náhodné číslo od 1 do 3
{
get
{
return this.nahoda.Next(1, 4);
}
}
/*
public enum knp
{
kamen = 1,
nuzky = 2,
papir = 3
}
* */
/// <summary>
/// Po kliknutí na kámen se přičtou body buď hráči nebo PC
/// </summary>
/// <param name="sender"></param>
/// <param name="e"></param>
private void kamen_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
{
if (Nahoda == 1)
{
pcdal.Text = "Kámen";
}
else if (Nahoda == 2)
{
pcdal.Text = "Nůžky";
}
else if (Nahoda == 3)
{
pcdal.Text = "Papír";
}
hracdal.Text = "Kámen";
if (Nahoda == 2)
{
skore_hrac++;
hractext.Text = skore_hrac.ToString();
}
else if (Nahoda == 3)
{
skore_pocitac++;
pocitactext.Text = skore_pocitac.ToString();
}
}
/// <summary>
/// Po kliknutí na nůžky se přičtou body buď hráči nebo PC
/// </summary>
/// <param name="sender"></param>
/// <param name="e"></param>
private void nuzky_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
{
if (Nahoda == 1)
{
pcdal.Text = "Kámen";
}
else if (Nahoda == 2)
{
pcdal.Text = "Nůžky";
}
else if (Nahoda == 3)
{
pcdal.Text = "Papír";
}
hracdal.Text = "Nůžky";
if (Nahoda == 3)
{
skore_hrac++;
hractext.Text = skore_hrac.ToString();
}
else if (Nahoda == 1)
{
skore_pocitac++;
pocitactext.Text = skore_pocitac.ToString();
}
}
/// <summary>
/// Po kliknutí na papír se přičtou body buď hráči nebo PC
/// </summary>
/// <param name="sender"></param>
/// <param name="e"></param>
private void papir_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
{
if (Nahoda == 1)
{
pcdal.Text = "Kámen";
}
else if (Nahoda == 2)
{
pcdal.Text = "Nůžky";
}
else if (Nahoda == 3)
{
pcdal.Text = "Papír";
}
hracdal.Text = "Papír";
if (Nahoda == 1)
{
skore_hrac++;
hractext.Text = skore_hrac.ToString();
}
else if (Nahoda == 2)
{
skore_pocitac++;
pocitactext.Text = skore_pocitac.ToString();
}
}
}
}