Zdravíčko,
vedel by mi niekto poradiť, ako vytvoriť mipmapy volume textúry?
Problém je, že normálna textúra má mipmapy pre jeden obrázok, t.j. single image má mipmapy jedného obrázku, cube map má mipmapy pre každú stranu kocky. Hĺbková (volume) textúra sa mipmapuje tak, že určité hĺbky sa spájajú dokopy, kde napr. pri obrázku 128x128 s hĺbkou 8 bude textúra obsahovať najskôr 4 mipmapy o veľkosti 64x64 (prvá je zložená z 1:1 prvej a druhej hĺbky, t.j. prvá hĺbka je obsiahnutá 50%, druhá 50%; druhá mipmapa 1:1 tretej a štvrtej hĺbky atď.). Ďalší level vznikne tak, že sa spoja po dve mipmapy z predchádzajúcej vrstvy atď. až vznikne len jedna mipmapa, ktorá sa bude ďalej už len zmenšovať do veľkosti 1x1 px. Problém nastáva akonáhle hĺbka textúry nie je násobkom 2, vtedy sa pomery jednotlivých obrázkov menia. DirectX má svoj algoritmus, ktorým spája nie dve hĺbky ale niekdy aj 4 dokopy. Ja by som bol rád keby môj kód nasledoval nejaký štandard, napr. ten podľa ktorého to robí DirectX... lenže neviem ako to funguje