Zdravim všechny, chtěl bych si udělat takovou základní herní smyčku, ale nějak jsem se zasekl hned na začátku :(
Hra by měla mít 60fps, takže smyčka by měla mít Sleep na 1000/60 = 16.6s, ale zas to je fixní hodnota bohužel a nebylo by to plynulý, ptoto se používá výpočet na čas delta, ale tady nějak nevim jak udělat tenhle základ :(
Mám zatím tohle
private void GameLoop()
{
while (!IsGameOver)
{
ticks = Environment.TickCount;
if (ticks > lastTick + 17) // zde nevim pro 17
{
lastTick = ticks;
// update, vykresleni apod.
}
}
}
Můžete mi prosím nějak poradit nebo napsat, jak mám udělat ten vypočet fps, delta času a zakomponovat to do ty základní herní smyčky?
Nějak se snažim, aby to bylo plynulý a nebylo limitovaný maximální FPS na 60 (třeba přes VSync to limitovat pak - to ted nevim jak bych měl delat, ale základní herní smyčku nechci mít limitovanou)
Díky