Vykreslení se dělá v reakci na WM_PAINT, vymazání pozadí v reakci na WM_ERASEBKGND (aby to neblikalo, tak se dělá tzv. double buffering, tj. vykreslíš si to do paměťového DC a ve WM_PAINT uděláš pouze BitBlt, ale to si můžeš nechat na později :)).
Tady je seznam funkcí, které by ti mohl pomoci při kreslení. Pro vykreslení tlačítka můžeš využít například DrawFrameControl.
Funkce pro práci s textem jsou zde. DrawText nebo TextOut, ale před tím si musíš nastavit font. Vytvoření fontu je CreateFont a nastavení fontu je přes SelectObject (tím se nastavuje "všechno", tj. font, pero, štětec ...). Nezapomeň si uložit to, co ti funkce SelectObject vrátí a když na konci vykreslení to tam zase vrátit. Transparentní pozadí textu nastavíš přes SetBkMode.
Pro práci s bitmapami jsou tu tyto funkce. To kdyby si chtěl třeba zobrazovat symbol miny. Potřebuješ si bitmapu nahrát (LoadImage nebo LoadBitmap nejlépe z resource). Vytvořit si kompatibilní DC (CreateCompatibleDC), přiřadit mu tu bitmapu a pak už můžeš jenom vykreslit bitmapu přes BitBlt nebo pokud budeš chtít transparentní nějakou barvu, tak TransparentBlt atd.
Pro začátek asi stačí, ne? :) Když tak se ptej.