Pevný disk typu SSD – Hardware – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Pevný disk typu SSD – Hardware – Fórum – Programujte.comPevný disk typu SSD – Hardware – Fórum – Programujte.com

 

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené.
Šťouchal0
Stálý člen
5. 9. 2012   #1
-
0
-

Zdravím,

jaké jsou vaše názory na SSD disky - vyplatí se do něj investovat? Nejsem odborníkem, ale můj prozatimní dojem je:

Disk jako uložiště

Do uložišťišť se vecpou (alesoň v mém případě) většinou větší soubory - tam se projeví rychlost sekvenčního zápisu / čtení. Ovšem velikosti jsou minimální, ceny vysoké - za SSD s 500GB+ jsou kolem 10 000 Kč.

Jako systémový disk

Zde jsou velikosti dostačující - za SSD s 120GB jsou ceny kolem 2 500 Kč (i níž). Ovšem zde se budou soubory přepisovat často (problém s omezeným počtem přepisů) a budou malé.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.168.191.–
z_moravec
~ Redaktor
+3
Posthunter
5. 9. 2012   #2
-
0
-

#1 Šťouchal
V současné době se SSD vyplatí pouze jako systémový disk, na diskové úložiště má hodně mizerný poměr cena/velikost.

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.39.170.–
Spát lze čtyři hodiny denně, spát déle je nemístný přepych.
Thomas Alva Edison
Šťouchal0
Stálý člen
5. 9. 2012   #3
-
0
-

#2 z_moravec
S diskovým uložištěm naprosto souhlasím (napsal jsem to pro celistvost).

Jako systémový tedy myslíš, že je ok? Pokud bys to vzal např. vzhledem ke počítači využívané programátorem - žádné stříhání videí apd.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.168.191.–
z_moravec
~ Redaktor
+3
Posthunter
5. 9. 2012   #4
-
+1
-
Zajímavé

#3 Šťouchal
Až si budu pořizovat nové PC, tak počítám s koupí SSD jako systémového disku. Samozřejmě na data bude klasický HDD.

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.39.170.–
Spát lze čtyři hodiny denně, spát déle je nemístný přepych.
Thomas Alva Edison
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
5. 9. 2012   #5
-
+1
-
Zajímavé

#3 Šťouchal