Javac, kompilace programu – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Javac, kompilace programu – Java – Fórum – Programujte.comJavac, kompilace programu – Java – Fórum – Programujte.com

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené — příspěvek s řešením.
Wolmeron0
Duch
27. 9. 2012   #1
-
0
-

Dobrý večer, jsem začátečník v oblasti programování. Často jsem pročítal témata, pro který jazyk se rozhodnout, s čím začít apod. Nakonec jsem se rozhodl použít Javu pro "snadnější start", jenže tvrdě jsem narazil. K výuce Java používám knihu Java 7 Výukový kurz z nakladatelství Computer Press. V první kapitole, je ukázka prvního programu v Javě. Jedná se o program, který vypíše na obrazovku text (něco jako HelloWorld). Problém u mě je v tom, že javac mi běží, ale nezkompiluje mi program. První co jsem udělal bylo, že jsem si našel pomocí google návod jak zapsat PATH (v knížce je napsáno, že je ho třeba zapsat, ale jak, to už asi autoři říkat nemusí). Další věcí kterou jsem udělal (píšu to záměrně, protože když už se ptám, tak mám důvod, nechci být spammer) bylo přenesení souboru Priklad.java do bin SDK Javy.

Po zadání příkazu javac se to tváří jako, že by to šlo, ale opak je pravdou. Když zadám javac Priklad.java tak to vypíše, že nemůže nalézt soubor (asi teda co jsem tak pochopil) a při použití příkazu javac Priklad to píše upa neznámou chybu. Aby nedošlo k nedorozumění, vše jsem si řádně vyfotil, aby jste viděli vše, popř. mi řekli, kde jsem udělal chybu. Budu Vám za to moc vděčný. Děkuji za pomoc a ano vím o tom, že toto téma je neustále dokola, četl jsem tu spousty témat, ale většinou šlo o Net Beans IDE nebo prostě se to vyřešilo, ale u mě je těch chybek asi víc.

Zde dávám ty screeny:

1. Nastavení PATH

2. Javac se tváří jako funkční

3. Umístění souboru Priklad.java do složky BIN

4.Chyby při kompilaci pomocí příkazu javac

5. Zdrojový kód programu Priklad.java