DirectPlay hook – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

DirectPlay hook – C / C++ – Fórum – Programujte.comDirectPlay hook – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené.
Vlákno bylo úspěšně vloženo.
Pokud sám přijdeš na řešení, nezapomeň ho sem přidat!
Farrell0
Newbie
13. 10. 2012   #1
-
0
-

Ahoj,

sice nejsem nováček v C++, ale WinAPI je mi neznámá. Pokoušel jsem se nějak transformovat příklad (http://farpc.eu/dx3dhook.zip) na DirectPlay, ale neúspěšně. Byl bych rád, kdyby mi kód někdo vysvětlil - klidně i za nějakou protislužbu, jsem PHP programátor a 2D/3D grafik.

O co jde. Mám Vietcong herní server, kdy si chci hru určitým způsobem modifikovat. Např. na některých mapách jsou nevhodné granáty, případně jejich omeznení, dále bych chtěl udělat rank, či jiné vymoženosti, která hra nenabízí. Problém je, že hookování je mi naprosto cizí, jako WinAPI, na kterém je třeba celý příklad založen.

Děkuji za případnou pomoc, pokud by někdo měl i více ochoty, tak mu to rád oplatím - jak jsem říkal.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.189.–
www.farpc.eu
Farrell0
Newbie
13. 10. 2012   #2
-
0
-

Jinak jsem zkusil upravit třídu podle předchozího... http://farpc.eu/pokus.zip ale nevím si rady, jak to deklarovat.

Původně to bylo:

typedef IDirect3D8* (WINAPI *Direct3DCreate9_t)(UINT sdk_version);
IDirect3D8* WINAPI MyDirect3DCreate9(UINT sdk_version);
Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.189.–
www.farpc.eu
zlz
~ Anonymní uživatel
634 příspěvků
13. 10. 2012   #3
-
-1
-
Mimo téma

Na stránkách pterodonu jsou nějaké nástroje pro tvorbu modifikací.

K hookování DirectX ses mohl propracovat tak leda pokud se snažíš o wallhack a s tím ti pomáhat nebudu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.216.–
Farrell0
Newbie
13. 10. 2012   #4
-
0
-

#3 zlz

Za 1. na www.tkc-community.net je wallhacku dost