Databaza parametrov hry – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Databaza parametrov  hry – .NET – Fórum – Programujte.comDatabaza parametrov hry – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Jimi
~ Anonymní uživatel
75 příspěvků
15. 10. 2012   #1
-
0
-

Ahojte

Ako riesite v XNA databazu v hre ? Myslim tym nazvov textur, pocet zivotov, a pod.. Potrebujem to niekam ulozit aby sa to potom od tial mohlo nacitat. Teda urcite viete na co myslim. Ma na to nejaku triedu aj XNA ? Nikdo mi prosim odpiste ako to robite vy. Ja som zaciatocnik amater. dakujem

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.95.–
Reklama
Reklama
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
15. 10. 2012   #2
-
0
-

#1 Jimi
Ahoj,

MSDN doporučuje pro ukládání pozic ve hře v XNA používat třídu XmlSerializer :) Jestli je to teda co to myslíš.

Nahlásit jako SPAM
IP: 109.246.197.–
crazy
~ Moderátor
+10
Grafoman
16. 10. 2012   #3
-
0
-

#1 Jimi
nazvy textur v resource file, ne?

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.32.31.–
All you need is vision and time.
Jimi
~ Anonymní uživatel
75 příspěvků
17. 10. 2012   #4
-
0
-

Tak som tu znova. Skusam tu serializaciu cez XmlSerializer a nejde mi to. Tu je subor:

http://www.uloz.to/xfvac6d/winserial-rar

Skuste mi prosim zistit kde ma chybu. Inak tu je aj zdrijak

private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
            Hrac[] hrac = { new Hrac("Jozko", "Mrkvicka", 9, "Game"), new Hrac("Janko", "Hrasko", 9, "Game") };

            FileStream file = null;
            try
            {
                file = new FileStream("data.xml",FileMode.Create);
                XmlSerializer xml = new XmlSerializer(typeof(Hrac[]));
                xml.Serialize(file, hrac);

            }
            finally
            {
                if(file != null)file.Close();
            }
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.90.–
enro
~ Anonymní uživatel
17 příspěvků
17. 10. 2012   #5
-
0
-

Nedávno jsem v mém projektu(také hra) serializoval data a jdou serializovat jen objekty s bezparametrovým konstruktorem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.100.0.–
Jimi
~ Anonymní uživatel
75 příspěvků
17. 10. 2012   #6
-
0
-

#5 enro
Je treba pisat aj to [Serializable] nad kazdu triedu ? Skus sa pozriet do toho mojho suboru preco mi to nejde. dik

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.90.–
enro
~ Anonymní uživatel
17 příspěvků
17. 10. 2012   #7
-
0
-

Já už tu dnes moc nebudu, podívám se kdyžtak zítra a napíšu  sem ;) 
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.100.0.–
enro
~ Anonymní uživatel
17 příspěvků
18. 10. 2012   #8
-
0
-

Psát to tam nemusíš, je to čistě jen na tobě. Jinak stačilo napsat bezparametrický konstruktor a bylo to ok.

 public class Hrac
    {
        public Hrac(string Meno, string Priezivsko, int pocZiv, string Textura)
        {
            this.Meno = Meno;
            this.Priezvisko = Priezvisko;
            this.PocZivotov = pocZiv;
            this.Textura = Textura;
        }
        public Hrac()
        {
    }

jo a třída Hráč musí být public.

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.43.–
Jimi
~ Anonymní uživatel
75 příspěvků
18. 10. 2012   #9
-
0
-

Dakujem.Ide to ! stacilo dat tu triedu public. Moc krat dik

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.82.–
Jimi
~ Anonymní uživatel
75 příspěvků
19. 10. 2012   #10
-
0
-

Ok. Uz mi ta serializacia ide. Este jej ale uplne nechapem. Mam triedu EntitaHrac. Jej Xml vyzera takto:

<?xml version="1.0"?>
<EntitaHrac xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
  <X>401</X>
  <Y>518</Y>
  <Sirka>50</Sirka>
  <Vyska>80</Vyska>
  <HracKraca>false</HracKraca>
  <Textura>Game</Textura>
</EntitaHrac>

Chcel by som este ulozit jej obiekt ktory obsahuje vola sa AnimObrazok. Skusal som ho ulozit do zvlast suboru ale vyslo z neho len toto :

<?xml version="1.0"?>
<AnimObrazok xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
  <Obrazky>
    <Texture2D>
      <Name />
      <Priority>0</Priority>
      <LevelOfDetail>0</LevelOfDetail>
    </Texture2D>
  </Obrazky>
  <AktualObrazok>
    <Name />
    <Priority>0</Priority>
    <LevelOfDetail>0</LevelOfDetail>
  </AktualObrazok>
</AnimObrazok>

Chcel by som ukladat na disk vsetky nazvy textur ale neviem ako, lebo nechce ist. Ako to je s tou serializaciou ? Da sa Cela hra ulozit aj do jedneho suboru ?

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.64.–
enro
~ Anonymní uživatel
17 příspěvků
19. 10. 2012   #11
-
0
-

Nevím jak vypadá ten animobrazok, ale serializují se jen věci, které jsou public. Jinak určitě se to dá, ale někdo mi říkal, že pokud máš v XML větší objem dat, tak je "pomalé".

Nahlásit jako SPAM
IP: 82.100.0.–
Jimi
~ Anonymní uživatel
75 příspěvků
19. 10. 2012   #12
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.64.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 48 hostů

Podobná vlákna

Funkcie - pocet parametrov — založil olgo

Zmena parametrov URL po kliknutí — založil Peter125

C# a databaza — založil JannyM

Databáza v C++ — založil Anonymní uživatel

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý