Jak nacenit programátorskou/vývojářskou práci? – Offtopic – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Jak nacenit programátorskou/vývojářskou práci? – Offtopic – Fórum – Programujte.comJak nacenit programátorskou/vývojářskou práci? – Offtopic – Fórum – Programujte.com

 

BigBear0
Stálý člen
16. 10. 2012   #1
-
0
-

Ahojte, jsem programátorem a vývojářem již několik let. Celou tu dobu jsem ale ve sféře zaměstnanců, a když už přišla nějaká ta vedlejší prácička, tak mi buď byla cena navržena, nebo jsem si zvolil sám a bohužel povětšinou špatně - často jsem na tom prodělal i gatě a nakonec jsem zjistil, že jsem pracoval např. za 50kč na hodinu, což je dnes mazec i na doplňování zboží v supermarketu.

Nyní se ale pomalu přesouvám do sféry podnikatelů (i když jen jako vedlejší pracovní činnost) a nerad bych "okrádal" jiné programátory tím, že budu podceňovat tuto práci nebo "okrádal" sám sebe tím, že budu dělat za 50kč na hodinu.

Nežádám o radu k nacenění konkrétní práce/aplikace (i když příklady jsou asi velmi rozumné), ale chtěl bych vás požádat, abyste mi poradili na co se mám zaměřit. Vím, že bych měl lépe odhadovat časový plán a to je zajisté "základní kámen", ale určitě to má i nějaká svá "zákoutí". Poraďte mi, prosím, na co se mám zaměřit při naceňování vývoje aplikace (ve většině případů se bude jednat o webové aplikace, ale občas se najde i nějaká desktopová).

Vím, že není jednoduché radit, protože záleží na mnoha aspektech - a to včetně např. místa mého bydliště, ale jde mi hlavně o programátorskou, resp. vývojářskou práci. (jak jsem napsal i výše, můžete uvádět i příklady).

Díky moc.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.80.88.–
NECIN DRUHYM TO, CO NECHCES, ABY ONI CINILI TOBE!
liborb
~ Redaktor
+18
Guru
16. 10. 2012   #2
-
+3
-
Zajímavé

Toto budeš umět až ve chvíli, kdy už to nebudeš potřebovat :).