Nezobrazení stránky v prohlížeči – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Nezobrazení stránky v prohlížeči – .NET – Fórum – Programujte.comNezobrazení stránky v prohlížeči – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Charlie
~ Anonymní uživatel
7 příspěvků
7. 11. 2012   #1
-
0
-

Tož jsem si naistaloval Visual Studio Express 2012 for WEB, vytvořil zde jednoduchou stránku, kde si zobrazím jen text "Moje první stránka" a když dám zobraz, tak se mi v prohlížeči IE (i v jiném prohlížeči) zobrazí stránka http://localhost a napíše mi to Spojení se serverem localhost bylo neúspěšné (Spojení bylo aktivně odmítnuto serverem). Jsem začátečník a nevím kam se mám podívat, co nastavit, aby se mi stránka zobrazila v prohlížeči. To stejné pokud dám 127.0.0.1. Je třeba ještě něco doinstalovat, aby mi fungovalo prohlížení vytvořených stránek ve Visual Studiu nebo by to mělo fungovat, ale je tam nějaké kurvítko?

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.96.162.–
Vaizo0
Stálý člen
7. 11. 2012   #2
-
0
-

Pravděbodobně ti to běží na jiném portu. Spustil jsi debug té webové stránky - klavesa F5? Měl by se ti pak spustit IIS express server a sama otevřít stránka.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.93.127.–
Charlie
~ Anonymní uživatel
7 příspěvků
7. 11. 2012   #3
-
0
-

#2 Vaizo
Spustím debug a zahlásí to The program '[5632] iexplore.exe' has exited with code 0 (0x0).
The program '[5172] WebDev.WebServer40.EXE: Managed (v4.0.30319)' has exited with code 0 (0x0). , následně se zobrazí IE s tou popsanou hláškou Spojení se serverem localhost bylo neúspěšné (Spojení bylo aktivně odmítnuto serverem).

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.96.162.–
Vaizo0
Stálý člen
7. 11. 2012   #4
-
0
-

#3 Charlie
Zvláštní, můžeš prosím něco zkusit ještě než spustíš debug? Ve Visual studiu jdi do Debug > Exceptions a všechno tam zatrhnej a pak teprv spusť debug. 

Nevyhodít to nějakou výjmku ve Visual Studiu?

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.93.127.–
Charlie
~ Anonymní uživatel
7 příspěvků