Zdravím,
už nějakou dobu se věnuji Delphi a vytvářím si v něm různé prográmky pro osobní použití (budík, převody jednotek,... a další v podstatě blbosti)
Teď mi ale napadlo (pro některé absolutní blbost si udělat v Delphi simulátor trati De La Sarthe v Le Mans (jsem velký fanoušek 24h Le Mans).
Nejsem v Delphi žádný mistr a umím v podstatě jen základy, proto jsem se chtěl zeptat, jak by někteří tento program řešili? Jak vymyslet objekt, aby opravdu "jezdil" podle určitého algoritmu, jak by měla fungovat samotná trať a podle čeho (průjezd cíle apod), jak simulovat, aby "vozidlo" jelo souvisle a měnit pouze čas (v podstatě jeho rychlost, teď je jeho rychlost založená na "přeskočení" o určitý počet pixelů).
Zatím je program řešen pouze jedním Labelem, který za určitý čas podle timeru mění pozici dle předem určených souřadnic (nyní pole o 432 hodnotach :D ).
Byl bych rád, kdyby program dokázal opravdu "simulovat" ... cestu všech vozidel bych řešil pouze drobnými vyjímkami v souřadnicích na bázi náhodného generování určitých čísel, protožer mi nenapadá jiné možné řešení, jak alespoň nějak simulovat náhodné projetí kola (aby v zajetí kola vznikaly určité nepředvídatelné vyjímky, aby to alespoň vzhledově připomínalo skutečnost). Ale chtěl bych, ale simuloval spotřebu paliva, opotřebení gum, aby vypisoval přesné časy zajetého kola a pořadí jednotlivých aut. Jestli je to podle Vás naprosto nemožná věc, pochopím to A je mi jasné, že o nic lehkého nepůjde, ale nechci od Vás napsaný kód, jen teorii a nápady, jak by se to mohlo řešit, pokud vůbec lze.
Zde posílám funkční program zatím v počátku vývoje:
http://www.krolth.ic.cz/…imulator.rar
nebo
http://leteckaposta.cz/448492293
Díky moc za případný ať teoretický či praktický názor a radu :)