Zdravím, dneska sem udělal základní GUI a jádro hry battleship (Bitevní lodě) a pak mě zarazilo, že jsem zapomněl že na 1 počítači to hrát je asi nesmysl. Takže sem se rozhodl to udělat přes net jako online hru. Ale vubec mě nenapadá jak udělat komunikaci mezi "server-client" samozřejmě sem už zkoušel server a client udělat ale měl jsem problem s příjmem a náledným odesláním dat. Jako tím myslím že prostě sem se snažil udělat synchronní s tím, že to bude normálně příjmat data aniž bych na něco klikal prostě automatickej příjem. Ale to se mi nepovedlo tak nevím jak na tohle. Moje gui vypadá takhle (je to jen začátek dneska jsme s tím začal)
jedná se o bitmapu a přes třídu graphic vymalování lodí vody a střel. Jenom jak to pak zakomponentovat. Napadlo mě že bych to udělal následovně, po umístění vše lodí po poli bych poslal List s Loděma k soupeřovi jemu by se to tam nahrálo do pole ale samozřejmě jako voda a pokud by se trefil tak by se mu to updatlo a poslalo k protihráči pozici jakou trefil a pozice by se vymalovala i u něj, tam jde jen o otázku, jak to udělat aby to samo čekalo až druhý hráč něco pošle? Poradíte mi prosím?
PS jak jsem psal snažil jsem se udělat server client ale bez uspěchu, teda šlo mě to posílat jen z clientu na server ale client musel pokaždým poslaní dat ukončit relaci a pak zase připojit.