OpenGL - problem s vykreslovanim – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

OpenGL - problem s vykreslovanim – C / C++ – Fórum – Programujte.comOpenGL - problem s vykreslovanim – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

bohdan
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
2. 12. 2012   #1
-
0
-

Ahoj,

mam mensi problem s openGL, kdyz pouziju nasledujici kus kodu :

int DrawGLScene(GLvoid)         // Here's Where We Do All The Drawing
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT); // Clear Screen And Depth Buffer
glLoadIdentity();         // Reset The Current Modelview Matrix
glTranslatef(-1.5f,0.0f,-6.0f);      // Move Left 1.5 Units And Into The Screen 6.0
glBegin(GL_TRIANGLES);        // Drawing Using Triangles
  glVertex3f( 0.0f, 1.0f, 0.0f);     // Top
  glVertex3f(-1.0f,-1.0f, 0.0f);     // Bottom Left
  glVertex3f( 1.0f, -1.0f, 0.0f);     // Bottom Right
glEnd();           // Finished Drawing The Triangle
glTranslatef(3.0f,0.0f,0.0f);      // Move Right 3 Units
glBegin(GL_QUADS);         // Draw A Quad
  glVertex3f(-1.0f, 1.0f, 0.0f);     // Top Left
  glVertex3f( 1.0f, 1.0f, 0.0f);     // Top Right
  glVertex3f( 1.0f,-1.0f, 0.0f);     // Bottom Right
  glVertex3f(-1.0f,-1.0f, 0.0f);     // Bottom Left
glEnd();           // Done Drawing The Quad
return TRUE;          // Keep Going
}

vykresli mi to vlevo trojuhlenik, vpravo ctverec,

ovsem kdyz kod upravim a budu tam chtit vykreslit trs trojuhelniku, nestane se nic a po spusteni je pouze vpravo ctverec, ovsem s barvou nastavenou na trs trojuhelniku, tudiz jako by to ten cely kod preskocilo a nevim proc...

tady upraveny kod:

int DrawGLScene(GLvoid)         // Here's Where We Do All The Drawing
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT); // Clear Screen And Depth Buffer
glLoadIdentity();         // Reset The Current Modelview Matrix
glTranslatef(-1.5f,0.0f,-6.0f);      // Move Left 1.5 Units And Into The Screen 6.0
   glColor3f(1.0f, 0.0f, 0.0f);
    glBegin(GL_TRIANGLE_FAN);                   // vykresleni trsu trojuhelniku
        glVertex2i(300, 150);
        glVertex2i(250, 160);
        glVertex2i(270, 190);
        glVertex2i(290, 200);
        glVertex2i(310, 200);
        glVertex2i(330, 190);
        glVertex2i(350, 160);
    glEnd();           // Finished Drawing The Triangle
glTranslatef(3.0f,0.0f,0.0f);      // Move Right 3 Units
glBegin(GL_QUADS);         // Draw A Quad
  glVertex3f(-1.0f, 1.0f, 0.0f);     // Top Left
  glVertex3f( 1.0f, 1.0f, 0.0f);     // Top Right
  glVertex3f( 1.0f,-1.0f, 0.0f);     // Bottom Right
  glVertex3f(-1.0f,-1.0f, 0.0f);     // Bottom Left
glEnd();           // Done Drawing The Quad
return TRUE;          // Keep Going
}

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.45.200.–
bohdan
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
2. 12. 2012   #2
-
0
-

pfff, uz to vidim, ctverec mam zadavany v souradnicich s f a trojuhelniky davam naprimo ... ted otazka, jak to mam prevest, ab to fungovalo?

Predem diky

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.45.200.–
liborb
~ Redaktor
+18
Guru
3. 12. 2012   #3
-
0
-

Číselnou konstantou s f na konci jenom říkáš, že je to float a nemá se to převádět na (v tomto případě) double. Spíš bych si tipnul, že vykresluješ někde mimo okno, protože v příkladu máš hodnoty jako 1.0 a -1.0, které ti fungují a pak ty tvoje 350, 330 ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.75.135.–
bohdan
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
5. 12. 2012   #4
-
0
-

Jojo, mel jsi pravdu, uz jsem si to taky uvedomil, kazdopadne diky moc

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.135.43.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 47 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý