Ahoj všem.
Mám jako semestrálku vytvořit hru Dáma. Něco už mám a chtěl bych poradit abych to privedl o lvl víš.
import java.util.*;
public class Dama
{
public static void main(String[]args){
boolean hraBezi = true;
int bilaFigurka = 1;
int cernaFigurka = 2;
int prazdnePole = 0;
while(hraBezi){
int sachovnice [][] = {
{1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1},
{1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 2, 0, 2, 0, 2, 0, 2},
{2, 0, 2, 0, 2, 0, 2, 0},
{0, 2, 0, 2, 0, 2, 0, 2},
};
//System.out.println("**********************");
for (int i = 0; i < sachovnice.length; i++) { //pruchod pres pole poli
for (int j = 0; j < sachovnice[i].length; j++) { //pruchod samotnym polem (radkem)
System.out.print(sachovnice[i][j] + " "); //bez odradkovani
}
System.out.println(""); //odradkovani
}
Scanner sc = new Scanner(System.in);
System.out.println("Zadejte odkud chcete táhnout:");
String odkud = sc.next();
System.out.println("Zadejte kam chcete táhnout:");
String kam = sc.next();
int i, j;
//bilaFigurka = sachovnice[i][j];
//cernaFigurka = sachovnice[i][j];
//sachovnice[i][j] = 0;
odkud = "A1";
i = odkud.charAt(0) - 'A';
j = odkud.charAt(1) - '1';
kam = "B1";
i = kam.charAt(0) - 'A';
j = kam.charAt(1) - '1';
if(sachovnice [i][j] == 0){
sachovnice [i][j] = prazdnePole;
}
if(sachovnice [i][j] == 1){
sachovnice [i][j] = bilaFigurka;
}
if(sachovnice [i][j] == 2){
sachovnice [i][j] = cernaFigurka;
}
/* if(neco abz to zkoncilo){
// cyklus na projiti celeho pole, u kazdeho pole zkontrolovat hodnotu
konecHry = true;
System.out.println("Konec hry!");
}*/
}
}
}