Uložení čísla do matice podle souřadnic – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Uložení čísla do matice podle souřadnic – C / C++ – Fórum – Programujte.comUložení čísla do matice podle souřadnic – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
27. 12. 2012   #1
-
0
-

Ahoj, jak byste řešili následující problém:

mám dvě pole line a column v nichž jsou například uloženy tyto znaky line = SSAA, column = dbdc. Tyto prvky po odstranění duplicity tvoří nadpisový rámec tabulky (viz níže).

No a já bych teď potřeboval podle kombinace prvků z pole line a column vytvořit čísla, která by představovali souřadnice. Pravidlo by fingovalo tak, že by se vždy vzal první znak z line a první znak z column. Například pro první znak by to bylo A a d - čili souřadnice by byla [A, d]. A do tabulky by se tedy uložila hodnota 1. U druhého znaku by to bylo zase S a b - [S, b]. Do tabulky by se uložila 2.

Je mi jasné, že musím vytvořit dvourozměrné pole, tedy matici. Ale nenapadá mě, jak zajistit to ukládání čísel...

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.62.224.–
Reklama
Reklama
vitamin+8
Grafoman
27. 12. 2012   #2
-
0
-

Co ti brani spravyt toto?

matica[0][0] = 1;
matica[1][1] = 2;
Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.157.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Flowy
~ Anonymní uživatel
448 příspěvků
27. 12. 2012   #3
-
0
-

vytvoris si prekladac ... dve polia jedno pre index riadkov a jedno pre index stlpcov ... ked dostanes a,A tak najdes "a" v prvej a ziskas poziciu ... to iste spravis s druhou suradnicou ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.41.234.–
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
28. 12. 2012   #4
-
0
-

No já se to snažím vyřešit tak, že projíždím vytvořenou matici a hledám v ní uložené prvky, které se rovnají prvnímu znaku v poli orig_line a orig_column. Když tyto prvky najdu, tak sečtu souřadnice prvků v matici, čímž dostanu výslednou souřadnici pro uložení čísla 1. Ovšem nedaří se mi přijít na řešení, které by bylo v C funkční.. V kódu níže se jedná o ty tři vnořený for cykly (vím že je to takhle špatně, ale už fakt nevím co s tím).. 

orig_line a orig_column je to původní pole s duplicitními prvky

line a column je pole bez duplicit (potřebné jen pro nadpisový řádek a sloupec v tabulce)

void create_table (char *orig_line, char* orig_column, char *line, char *column)
{
	int a = strlen(line);
	int b = strlen(column);
	char matrix [a] [b];
	matrix [0] [0] = 'M';
	
	/* Naplneni matice znaky pro nadpisovy sloupec v tabulce */
	int i;
	for (i = 0; i < a; i++)
	{
		matrix [i+1] [0] = line[i];
	}
	
	/* Naplneni matice znaky pro nadpisovy radek v tabulce */
	int j;
	for (j = 0; j < b; j++)
	{
		matrix [0] [j+1] = column[j];
	}
	
	/* Naplneni matice pravidly (ciselne hodnoty) */
	int k;
	int x;
	int y;
	for (k = 1; k <= strlen(orig_line); k++)
	{
		for (x = 0; x < a; x++)
		{
			for (y = 0; y < b; y++ )
			{
				if (matrix [x] [y] == orig_line[k] || matrix [x] [y] == orig_column [k]) /* Pri iteraci je to blbost, ale jak jinak? */
				{
					matrix [x+x] [y+y] = k; /* Secteni takhle je taky blbost, ale taky nevim, jak to vyresit jinak */
				}
			}
		}
	}
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 92.62.224.–
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
28. 12. 2012   #5
-
0
-

Tak mě napadlo tohle řešení, ale furt nefunguje... procházel jsem to znak po znaku a mělo by to takhle fungovat, tak už nevim..

	/* Naplneni matice ciselnymi hodnoty podle danych souradnic */
	int g_line_coordinate;
	int h_line_coordinate;
	int g_column_coordinate;
	int h_column_coordinate;
	int iter_line;
	int iter_column;
	
	int global;
	for (global = 1; global <= strlen(orig_line); global++)
	{
		int g;
		for (g = 0; g < a; g++)
		{
			int h;
			for (h = 0; h < b; h++)
			{
				if (matrix [g] [h] == orig_line[global])
				{
					g_line_coordinate = g;
					h_line_coordinate = h;
					iter_line = global;
				}
				if (matrix [g] [h] == orig_column[global])
				{
					g_column_coordinate = g;
					h_column_coordinate = h;
					iter_column = global;
				}
				if (iter_line == iter_column)
				{
					int g_result = g_line_coordinate + g_column_coordinate;
					int h_result = h_line_coordinate + h_column_coordinate;
					matrix [g_result] [h_result] = iter_line;
				}
			}
		}
	}
Nahlásit jako SPAM
IP: 92.62.224.–
vitamin+8
Grafoman
28. 12. 2012   #6
-
0
-

#5 Sprinter

Ja nemam vobec predstavu co sa snazis vytvorit.
Skus rucne vyplnit tu maticu co si ukazal v prvom poste napr takto( mozno to potom pochopim   ): 

	d	b	c
S	(1)	(1+2)	(7-2)
A	(8-1)	(2)	(3)
Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.157.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
28. 12. 2012   #7
-
0
-

Ok, takže zadání je například takové (tedy to co já zadávám na vstupu):

S:aAS S:b A:bA A:a

No a nyní rozdělím tyto "slova" podle mezer:

S:aAS

S:b

A:bA

A:a

Potom vezmu pouze první znak a znak, který je hned za dvojtečkou, čili (a oboje uložim do pole):

orig_line = S, S, A, A

orig_column = a, b, b, a

Po odstranění duplicitních znaků dostanu nové pole:

line = S, A

column = a,b

Z pole line a column vytvořím nadpisovou řádku a sloupec tabulky:

Tak a teď se vrátím k poli orig_line a orig_column. A "imaginárně " je očísluji od jedné (píši imaginárně, protože v kódu postačí zjistit délku pole a pak jen iterovat - obě pole budou vždy stejně dlouhé):

No a nyní budu tyto čísla podle znaků ukládat do matice. Takže pro hodnotu 1 to bude takto:

Po projetí všech znaků bude celá tabulka vypadat takto:

No a problém, který řeším je právě to vkládání čísel do matice. V současné době mám napsáno toto:

/* Naplneni matice ciselnymi hodnoty podle danych souradnic */
int g_line_coordinate;
int h_line_coordinate;
int g_column_coordinate;
int h_column_coordinate;
int iter_line;
int iter_column;
	
int global;
for (global = 1; global <= strlen(orig_line); global++)
{
	int g;
	for (g = 0; g < a; g++)
	{
		int h;
		for (h = 0; h < b; h++)
		{
			if (matrix [g] [h] == orig_line[global])
			{
				g_line_coordinate = g;
				h_line_coordinate = h;
				iter_line = global;
			}
			if (matrix [g] [h] == orig_column[global])
			{
				g_column_coordinate = g;
				h_column_coordinate = h;
				iter_column = global;
			}
		}
		
	}
	if (iter_line == iter_column)
	{
		int g_result = g_line_coordinate + g_column_coordinate;
		int h_result = h_line_coordinate + h_column_coordinate;
		matrix [g_result] [h_result] = iter_line;
	}
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 92.62.224.–
vitamin+8
Grafoman
28. 12. 2012   #8
-
0
-

#7 Sprinter
V podstate ti staci daco taketo:

#include <stdio.h>
#include <assert.h>
#include <string.h>

unsigned get_index(const char* str, char c){
	for(unsigned i = 0; str[i] != '\0'; ++i)if(str[i] == c)return i;
	assert(0 && "chyba v get_index");
}

void create_table (const char* orig_line, const char* orig_column, const char* line, const char* column){
	char matrix [strlen(line)][strlen(column)];	//radsej to prerob na malloc/calloc/...

	//vynulovanie matice
	for(unsigned i = 0; line[i] != '\0'; ++i)
		for(unsigned j = 0; column[j] != '\0'; ++j)
			matrix[i][j] = 0;
	

	for(unsigned i = 0; orig_line[i] != '\0' && orig_column[i] != '\0'; ++i)
		matrix[get_index(line, orig_line[i])][get_index(column, orig_column[i])] = (i + 1);
	
	//vypisanie matice:
	for(unsigned i = 0; line[i] != '\0'; ++i){
		for(unsigned j = 0; column[j] != '\0'; ++j)
			printf("%d\t", matrix[i][j]);
		printf("\n");
	}

}

int main(){
    char* orig_line = "SSAA";
    char* orig_column = "abba";
    char* line = "SA";
    char* column ="ab";

    create_table(orig_line, orig_column, line, column);
    return 0;
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.157.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
28. 12. 2012   #9
-
0
-

Zkusil jsem to přepsat do mého zdrojáku a fungovalo to pouze, když jsem tam neměl plnění pro nadpisový řádek a sloupec (v podstatě je tam teď o jeden řád větší matice).. Nemůžu přijít co v tom vašem kodu upravit, aby fungoval respektoval tu zvětšenou matici... nevěděl byste?

void create_table (char* orig_line, char* orig_column, char* line, char* column)
{
	int a = strlen(line);
	int b = strlen(column);
	char matrix [a+1] [b+1];
	
	/* Inicializace matice */
	int n;
	for (n = 0; n <= a; n++)
	{
		int m;
		for (m = 0; m <= b; m++)
		{
			matrix [n] [m] = ' ';
		}
	}
	matrix [0] [0] = 'M';
	
	/* Naplneni matice znaky pro nadpisovy sloupec v tabulce */
	int e;
	for (e = 0; e < a; e++)
	{
		matrix [e+1] [0] = line[e];
	}
	
	/* Naplneni matice znaky pro nadpisovy radek v tabulce */
	int f;
	for (f = 0; f < b; f++)
	{
		matrix [0] [f+1] = column[f];
	}
	
	/* Naplneni matice ciselnymi hodnotami dle danych souradnic */
	int iter;
	for (iter = 0; orig_line[iter] != '\0' && orig_column[iter] != '\0'; iter++)
	{
		matrix [get_index(line, orig_line[iter])] [get_index(column, orig_column[iter])] = (iter + 1);
	}
	
	/* Vypsani rozkladove tabulky (matice) */
	printf("Tabulka:\n");
	int x;
	for (x = 0; x <= a; x++)
	{
		int y;
		for (y = 0; y <= b; y++)
		{
			printf("%c   ", matrix [x] [y]);
		}
		printf("\n");
	}
}


unsigned get_index (const char* str, char c)
{
	for (unsigned i = 0; str[i] != '\0'; i++)
	{
		if (str[i] == c)
		{
			return i;
		}
	}
	assert(0 && "Chyba v get_index");
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 81.90.168.–
vitamin+8
Grafoman
29. 12. 2012   #10
-
0
-

Ak by si to chcel vlozit do tej matice tak musis prerobit vsetky cykly. Musel by si ich indexovat od 1, nemozes pouzit na ukoncenie cyklu porovnavanie xxx != '\0', ....

Jednoduhsie je len upravyt vypis:

	//vypisanie matice:
	printf("M");
	for(unsigned j = 0; column[j] != '\0'; ++j)
		printf("\t%c", column[j]);
	printf("\n");
		
	for(unsigned i = 0; line[i] != '\0'; ++i){
		printf("%c\t", line[i]);
		for(unsigned j = 0; column[j] != '\0'; ++j)
			printf("%d\t", matrix[i][j]);
		printf("\n");
	}
Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.157.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
29. 12. 2012   #11
-
0
-

Jasný, upravil jsem výpis a už to dělá to co má, děkuji :-) Měl bych ještě poslední dotaz. Může se stát, že na vstupu budou následující znaky:

S:dSA S:bAc A:dA A:c

pole orig_line pak bude obsahovat {S, S, A, A} a pole orig_column {d, b, d, c}

Když nechám vypsat tabulku, vypadá následovně:

Ovšem to je chybné - čísla 98 a 32 tam nemají co dělat, správně by tabulka měla vypadat takto:

Je mi jasné, že se tam bude muset přidat podmínka, ale nevim jaká (napadá mě jen projet matici a pokud narazí na dvouciferné číslo, tak ho nebude vypisovat... ale to není moc dobré, navíc nevim jistě zda ty čísla, které tam nepatří budou vždy dvouciferné)

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.62.224.–
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
29. 12. 2012   #12
-
0
-

Přikládám ještě můj současný zdroják.

/*
*	Funkce vytvori matici prvku ze ktere posleze vypise rozkladovou tabulku
*/
void create_table (char* orig_line, char* orig_column, char* line, char* column)
{
	int a = strlen(line);
	int b = strlen(column);
	char matrix [a+1] [b+1];
	
	/* Inicializace matice */
	int n;
	for (n = 0; n <= a; n++)
	{
		int m;
		for (m = 0; m <= b; m++)
		{
			matrix [n] [m] = ' ';
		}
	}
	matrix [0] [0] = 'M';
	
	/* Naplneni matice znaky pro nadpisovy sloupec v tabulce */
	int e;
	for (e = 0; e < a; e++)
	{
		matrix [e+1] [0] = line[e];
	}
	
	/* Naplneni matice znaky pro nadpisovy radek v tabulce */
	int f;
	for (f = 0; f < b; f++)
	{
		matrix [0] [f+1] = column[f];
	}
	
	/* Naplneni matice ciselnymi hodnotami dle danych souradnic */
	int iter;
	for (iter = 0; orig_line[iter] != '\0' && orig_column[iter] != '\0'; iter++)
	{
		matrix [get_index(line, orig_line[iter])] [get_index(column, orig_column[iter])] = (iter + 1);
	}
	
	/* Vypsani rozkladove tabulky (matice) */
	printf("Tabulka:\n");
	printf("M");
	int x;
	for (x = 0; column[x] != '\0'; x++)
	{
		printf("\t%c", column[x]);
	}
	printf("\n");
	int z;
	for (z = 0; line[z] != '\0'; z++)
	{
		printf("%c\t", line[z]);
		int y;
		for (y = 0; column[y] != '\0'; y++)
		{
			printf("%d\t", matrix [z] [y]);
		}
		printf("\n");
	}
}


/*
*	Funkce pro zjisteni indexu pole
*/
unsigned get_index (const char* str, char c)
{
	for (unsigned i = 0; str[i] != '\0'; i++)
	{
		if (str[i] == c)
		{
			return i;
		}
	}
	assert(0 && "Chyba v get_index");
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 92.62.224.–
vitamin+8
Grafoman
29. 12. 2012   #13
-
0
-

Chba je vo vypise:

printf("%d\t", matrix [z] [y]);
//treba nahradit s:
printf("%c\t", matrix [z] [y]);

Potom treba zmenit:

 = (iter + 1);
//na:
 = '0' + (iter + 1);
Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.157.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
29. 12. 2012   #14
-
0
-

Tak kód jsem upravil, ale teď vypisuje toto:

Nechápu, proč zrovna znak b to vypsalo takhle do tabulky...

/*
*	Funkce vytvori matici prvku ze ktere posleze vypise rozkladovou tabulku
*/
void create_table (char* orig_line, char* orig_column, char* line, char* column)
{
	int a = strlen(line);
	int b = strlen(column);
	char matrix [a+1] [b+1];
	
	/* Inicializace matice */
	int n;
	for (n = 0; n <= a; n++)
	{
		int m;
		for (m = 0; m <= b; m++)
		{
			matrix [n] [m] = ' ';
		}
	}
	matrix [0] [0] = 'M';
	
	/* Naplneni matice znaky pro nadpisovy sloupec v tabulce */
	int e;
	for (e = 0; e < a; e++)
	{
		matrix [e+1] [0] = line[e];
	}
	
	/* Naplneni matice znaky pro nadpisovy radek v tabulce */
	int f;
	for (f = 0; f < b; f++)
	{
		matrix [0] [f+1] = column[f];
	}
	
	/* Naplneni matice ciselnymi hodnotami dle danych souradnic */
	int iter;
	for (iter = 0; orig_line[iter] != '\0' && orig_column[iter] != '\0'; iter++)
	{
		matrix [get_index(line, orig_line[iter])] [get_index(column, orig_column[iter])] = '0' + (iter + 1);
	}
	
	/* Vypsani rozkladove tabulky (matice) */
	printf("Tabulka:\n");
	printf("M");
	int x;
	for (x = 0; column[x] != '\0'; x++)
	{
		printf("\t%c", column[x]);
	}
	printf("\n");
	int z;
	for (z = 0; line[z] != '\0'; z++)
	{
		printf("%c\t", line[z]);
		int y;
		for (y = 0; column[y] != '\0'; y++)
		{
			printf("%c\t", matrix [z] [y]);
		}
		printf("\n");
	}
}

/*
*	Funkce pro zjisteni indexu pole
*/
unsigned get_index (const char* str, char c)
{
	for (unsigned i = 0; str[i] != '\0'; i++)
	{
		if (str[i] == c)
		{
			return i;
		}
	}
	assert(0 && "Chyba v get_index");
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 92.62.224.–
vitamin+8
Grafoman
29. 12. 2012   #15
-
0
-

Odstran z tej funkcie nepotrebny kod a zistis preco :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.157.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
29. 12. 2012   #16
-
0
-

Joo, já já si neuvědomil, že ten nadpisový řádek a sloupec už mam vlastně ve výpisu :-) Už funguje. Ještě dotaz - nikdy jsem se nesetkal s funkcí assert(). Jak vlastně funguje?

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.62.224.–
vitamin+8
Grafoman
29. 12. 2012   #17
-
0
-

#16 Sprinter
to je macro: http://en.cppreference.com/w/c/error/assert

V podstate ak sa podmienka v asserte vyhodnoti ako false, tak sa vypise riadok na ktorom nastala chyba.

Vsetky asserty sa daju "vypnut" nastavenim macra NDEBUG

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.157.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
29. 12. 2012   #18
-
0
-

#17 vitamin
Ok, děkuji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.62.224.–
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
5. 1. 2013   #19
-
0
-

Tak budu mít ještě jeden dotaz do tohoto vlákna. :-)

Úsek kódu, kde vytvářím mám furt stejný (kromě přidaného výpisu do souboru). Ovšem mám pár nových funkcí, které mi v určitých případech mohou výrazně změnit vstupní parametry funkce create_table(). Jde o to, že proměnné mohou vypadat například takto:

Je jasné, že originální pole mají navíc znak ":" a nejsou v něm uplicitní znaky. Pole line a column pak používám pro nadpisový řádek a slopec v tabulce (beze změny). Ovšem problém je u pole orig_line a orig_column. Tato pole totiž používám pro tvoření čísel, které pak vkládám do tabulky. Já bych ale potřeboval, aby když algoritmus narazí na znak ":", tak aby pozastavil počítání - respektive přičítal nulu. Takto:

Výsledná tabulka by se pak měla vygenerovat jako:

Nevíte, jak by měla vypadat podmínka, která by toto řešila?

/*
*	Funkce vytvori matici prvku ze ktere posleze vypise rozkladovou tabulku
*/
void create_table (char* orig_line, char* orig_column, char* line, char* column)
{
	int a = strlen(line);
	int b = strlen(column);
	char matrix [a] [b];
	
	/* Inicializace matice */
	int n;
	for (n = 0; n <= a; n++)
	{
		int m;
		for (m = 0; m <= b; m++)
		{
			matrix [n] [m] = '-';
		}
	}
	
	/* Naplneni matice ciselnymi hodnotami dle danych souradnic */
	int iter;
	for (iter = 0; orig_line[iter] != '\0' && orig_column[iter] != '\0'; iter++)
	{
		matrix [get_index(line, orig_line[iter])] [get_index(column, orig_column[iter])] = '0' + (iter + 1);
	}
	
	/* */
	FILE *fw;
	fw = fopen("temp.txt", "w");
	
	/* Vypsani rozkladove tabulky (matice)  a ulozeni do textoveho souboru*/
	printf("Tabulka:\n");
	fprintf(fw, "M");
	printf("M");
	int x;
	for (x = 0; column[x] != '\0'; x++)
	{
		printf("\t%c", column[x]);
		fprintf(fw, "\t%c", column[x]);
	}
	printf("\n");
	fprintf(fw, "\n");
	int z;
	for (z = 0; line[z] != '\0'; z++)
	{
		printf("%c\t", line[z]);
		fprintf(fw, "%c\t", line[z]);
		int y;
		for (y = 0; column[y] != '\0'; y++)
		{
			printf("%c\t", matrix [z] [y]);
			fprintf(fw, "%c\t", matrix [z] [y]);
		}
		printf("\n");
		fprintf(fw, "\n");
	}
	fclose(fw);
}


/*
*	Funkce pro zjisteni indexu pole
*/
unsigned get_index (const char* str, char c)
{
	for (unsigned i = 0; str[i] != '\0'; i++)
	{
		if (str[i] == c)
		{
			return i;
		}
	}
	assert(0 && "!!! Chyba ve funkci get_index() !!!");
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 37.188.255.–
Sprinter
~ Anonymní uživatel
102 příspěvků
6. 1. 2013   #20
-
0
-

Napadlo mě akorát použít continue, pro to "stopnutí", ale to taky nefunguje..

Nahlásit jako SPAM
IP: 37.188.239.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 111 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý