Zdravím všechny zkouším kolize čtverců , problém není u dvou čtverců to funguje ale problém nastává když mám pole čtverců (obrázků v bmp ) které vykresluji v allegru od shora dolů a snažím se detekovat kolizi.Mám strukturu
struct Enemy {
bool akt;
float x; // souřadnice
float y; // souřadnice
float speed; // rychlost
float w; // výška spritu
float h; // šířka spritu
}PocetNepratel[POCET_NEPRATEL];
A takhle zkouším kolizi ale dělám to blbě nevíte někdo jak by to bylo správně děkuji .
for(int i = 1; i < POCET_NEPRATEL ; i++)
{
if( ( PocetNepratel[0].x >= PocetNepratel[i].x - PocetNepratel[i].h ) &&
( PocetNepratel[0].x <= PocetNepratel[i].x + PocetNepratel[i].w ) &&
( PocetNepratel[0].y >= PocetNepratel[i].y - PocetNepratel[i].w ) &&
( PocetNepratel[0].y <= PocetNepratel[i].y + PocetNepratel[i].h ))
{
colision = true;
}
else{ colision = false;}
}