DrawCurve v XNA – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

DrawCurve v XNA – .NET – Fórum – Programujte.comDrawCurve v XNA – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Alex
~ Anonymní uživatel
65 příspěvků
19. 2. 2013   #1
-
0
-

dobrý den jde mi o tuto funkci . http://msdn.microsoft.com/en-us/library/554h284b(v=vs.85).aspx tato funkce je ideální ale bohužel je jen pro FORM a nikde sem nenašel nic ani trochu podobnýho pro XNA
jde o hru podobnou třeba Worms (pohled z boku a 2D) ,chtěl bych udělat zem po které by se dalo pohybovat a podobnou funkcí bych chtěl ohraničit zem.

Budu rád za každou radu ,sem začátečník co se psaní her týče tak ani nevím jestli je tohle nejlepší cesta.
díky

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.192.6.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 79 hostů

Podobná vlákna

XNA — založil Honza

XNA — založil petr143

Kolízia (XNA) — založil Andrej

Casovac v XNA — založil Tomas

XNA Menu — založil Lama

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý