The variable 'a' is being used without being initialized. – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

The variable 'a' is being used without being initialized. – C / C++ – Fórum – Programujte.comThe variable 'a' is being used without being initialized. – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené.
George50
Duch
23. 2. 2013   #1
-
0
-

Zdravím, jsem začátečník a velice často narážím na tuto chybovou hlášku: The variable 'a' is being used without being initialized. Chápu, že proměnná je používána, aniž by jí byla přidělena hodnota, ale o přidělení hodnoty se má postarat až scanf() na základě uživatelova požadavku. Při googleni jsem toho moc nepochopil, jenom to, že občas to vyřeší & před proměnou  , ale přičine problemu furt nerozumím. Dole přikládám jednoduchý kod, který v dusledku této chyby nemužu zkompilovat. Děkuji za rady

 #include "stdafx.h"

#include "stdio.h"


int main()

{
int a,b,c;
    char g;

scanf ("%d",a);
scanf ("%d",b);

c=a%b;

printf ("%d",c);


scanf("%c",&g);
scanf("%c",&g);


return 0;
}

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.194.162.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
23. 2. 2013   #2
-
0
-

Jenze co se stane, kdyz scanf nemuze nacist hodnotu? Promenna zustane dal neinicializovana.

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.35.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
George50
Duch
23. 2. 2013   #3
-
0
-

Po prvním přidání & mi kod nebežel a po tom co jsem znovu spustil Visual Studio to jako zázrakem funguje.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.194.162.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa