Zdravím, na programe 3ds max 2013 sa zatial ešte učím, momentálne sa pokúšam vytvoriť interiér podľa tutoriálu cez toto video: http://www.youtube.com/watch?… . Myslím, že som vykonal všetko podľa toho videa, ale aj tak nastal problém, ktorý nemôžem vyriešiť. Niektore objekty (hlavne tie tenké - napr. lampa, záclona) sa chovajú akoby by boli priesvitné - pridal som aj foto. V čom môže byť problém, kde sa to da nastaviť? Problém je aj v podlahe, ktorá sa po rendrovaní nezobrazi - je len biela a svetlá. Skúšal som sa hrať z materiálovim editorom, ale bez úspechu. Za vaše radi vám vopred ďakujem.
Fórum › 3D Studio MAX
Presvitanie objektov
Takto keď na to pozerám nemám tušenie ,akurát že tamten material editor veľmi nemám rád... ja vždy robím v slate m.e ...skús material dať mental ray...alebo pokiaľ nik nebude vedieť tak to zaves na net aby sme si to mohli stiahnuť a pozrieť sa na to .Takto fakt neviem....Ešte keď tak spomínam raz sa mi stalo vo Vray že render v maxe vypadal inak ako uložený výsledok na ploche tak to skús ešte zrenderiť s tým že si to uložíš na plochu a možno tam to bude normálne
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 88 hostů
Podobná vlákna
Pole objektov — založil Tayson
Výpis objektov — založil Bigbob
Mnozenie objektov — založil adoweb
Pole objektov — založil Milos
.NET a uvoľňovanie objektov — založil mylan4
Moderátoři diskuze