Ahoj všichni, rád bych se zeptal místních borců programátorů. Programuji hru, a trochu jsem se zasekl na jednom logickém problému. Nejde mi o kusy kódu, jako spíš o nějaký nápad na efektivní řešení.
Jde o 2D hru. Konkrétně o vesmír. Tam nastává problém při generování nekonečného vesmíru, kde se generují různé objekty. Mé řešení bylo že generuji objekty ve směru a rychlosti pohybující se kamery. To působí velice hezky a věrohodně, ale nastává problém když se začnu vracet stejným směrem tak na stejném místě se generují věci znovu. A samozřejmně pokud se zdálí od objektu na určitou vzdálenost, tak kvůli optimalizaci se objekt smaže. Ale toto řešení je opravdu nehezké a možná i dost špatné. Víte někdo jak na to? Napadlo mě už dost řešení který by fungovali, ale z hlediska optimalizace a prasáctví kódu :D sem je zavrhnul.