tak ještě jednou,,,, program se zkompiluje vyrobí to exáč a ten funguje, ale z prostředí dev-cpp se nespustí, musim pro něj vlézt do adresáře kde ho to vyrobí a tam ho spustím bez keců,, a problém se vyskytl z ničeho nic
jestli chceš mocí mermou nějaký kód tak třeba tento, taková blbost
#include <SDL/SDL.h>
#include <stdlib.h>
#include <ctime>
#include <cmath>
using namespace std;
SDL_Surface *screen;
int vlocek = 0;
class snih {
public:
void reset(int pp);
void update();
private:
int x,y,z,size,p,color;
SDL_Rect rect; };
void snih::reset(int pp){
x = (rand()%1024)*25;
y = 25;
z = 1 + rand()%47;
color=((16+z)>>1) + ((16+z)<<5) + (((16+z)>>1)<<11);
p=pp;
size = 2 + rand()%3;
}
void snih::update(){
if (p == 0){
x+= (rand()%(z*2))-(z);
y+= z;
if (x<25) x = 25550;
if (x>25550) x = 25;
if (y>19150) reset(0);
rect.x= x / 25;
rect.y= y / 25;
rect.w= size;
rect.h=size;
SDL_FillRect(screen, &rect, color);
vlocek++;
} else p--;
}
#define pocet 5000
snih vlocka[pocet];
int FPS=0,cnt=0;
char nadpis[32];
int time0,time1;
int main(int argc, char *argv[]){
int n;
Uint8* keys;
srand(time(0));
for (n=0;n<pocet;n++) vlocka[n].reset(n);
if( SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) < 0 ){
printf("Inicializace SDL se nezdařila: %s", SDL_GetError());
exit(1);
}
atexit(SDL_Quit);
screen = SDL_SetVideoMode(1024, 768, 16, SDL_HWSURFACE|SDL_DOUBLEBUF);
if ( screen == NULL ){
printf("Vytvoření okna se nezdařilo: %s", SDL_GetError());
exit(1);
}
SDL_WM_SetCaption("Snizek", NULL);
bool hraj = true;
SDL_Event event;
while(hraj){
time0=SDL_GetTicks();
while(SDL_PollEvent(&event)){
if(event.type == SDL_QUIT) hraj = false;
if(event.type == SDL_KEYUP){
if(event.key.keysym.sym == SDLK_ESCAPE) hraj = false; }
}
SDL_FillRect(screen, NULL, 0);
vlocek=0;
for (n=0;n<pocet;n++) vlocka[n].update();
SDL_Flip(screen);
time1=SDL_GetTicks();
FPS+=1000/(time1-time0);
cnt++;
if (cnt==10) {
FPS/=10;
cnt=0;
sprintf(nadpis,"Snizek, %i FPS, %i vlocek",FPS,vlocek);
SDL_WM_SetCaption(nadpis, NULL);
FPS=0;
}
}
}