Vývojová prostředí c++ - jaké jsou možnosti? – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Vývojová prostředí c++ - jaké jsou možnosti? – C / C++ – Fórum – Programujte.comVývojová prostředí c++ - jaké jsou možnosti? – C / C++ – Fórum – Programujte.com

Štěpán
~ Anonymní uživatel
126 příspěvků
28. 3. 2013   #1
-
0
-

Ahoj,

můžete mi poradit nějaké dobré vývojové prostředí pro psaní v c++?   Pořídil jsem si nový PC s Win8, jsem rekreační programátor, programování jsem se věnoval víc před pár lety, dnes mám práci jinou a jen ve svém volném čase programuji jednu výpočetní aplikaci z oboru, kterému se věnuji, nic víc. Visual Studio za 15k tedy jaksi není pro mě to pravé, využiju z toho sotva 1% toho, co to umí. Používám jen Win32 Api, dál bych rád zprovoznil OpenMP (nebo něco podobného) a mělo by to být pro 64bit i 32bit windowsy. To je vše, co potřebuji. Samozřejmě že kdyby to mělo dobrej debuger, tak bych se nezlobil. Nebo jestli jde koupit za nějakou normální cenu (do 5k) třeba starší visual c++, w/e, ale 15k nedám 

Díky za názory, 

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.100.48.–
yaqwsx+9
Posthunter
29. 3. 2013   #2
-
0
-

Visual Studio ve verzi Express je zadarmo i pro komerční účely, disponuje téměř všemi prostředky (ořezané jsou pouze funkce pro práci v týmu).

Nahlásit jako SPAM
IP: 37.188.227.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Ovrscout
~ Anonymní uživatel
113 příspěvků
29. 3. 2013   #3
-
0
-

Pokud chces jet hlavne nebo jen na windows tak (jak psal yaqwsx) visual studio express je asi nejlepsi volba.
Je to komplexní a mohutný balík(někomu může přijít těžkopádný) a někomu vadí že je od MS (mně tedy ne).

Kromne VS pouzivam CodeBlocks - kompletní balík včetně IDE,překladače,debugeru,GUI editor....
Hlavní výhoda (pro mne) je multiplatformnost ,jak prostředí tak překladače(např gcc/mingw).