Cau, potreboval bych vracet velke struktury dat zapouzdrene v objektu a potreboval bych, aby nedaly z venku zmenit (nechci je vracet primo, protoze by dochazelo k jejich kopirovani a to mi prijde neefektivni). Premyslel jsem proste nad vraceni cosnt ukazatel nebo const reference, ale neprijde mi to jako vhodne... Nebo se to tak pouziva? Pripadne jak jinak to vyresit?
Fórum › C / C++
Vraceni dat z objektu bez moznosti je zmenit
Anebo se podívej na nové automatické ukazatele v C++x11 - konkrétně třídy unique_ptr a shared_ptr a jejich možnosti předávání vlastnictví.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 41 hostů
Podobná vlákna
Padání objektu bez fyzických vlastností — založil Corbieman
Zavolanie funkcie triedy bez vytvorenia objektu — založil bruenor
Export dat z db do CSV - bez FILE privileg. — založil ololol
Moderátoři diskuze