Zdravím,
mám teoretickou otázku. Představte si běžící aplikaci (pro zjednodušení hru), řekněme naprogramovanou v C++ s použitím OpenGL (ale mělo by to být nejlépe řešení nezávislé na jazyku/technologii/platformě) a moje otázka zní, jestli by šlo získat, ať softwarovou nebo hardwarovou cestou, 3D data která se v takovéto aplikaci za jejího běhu zobrazují. Například souřadnice XYZ jednotlivých bodů, polygonů apod. A ty předat nějaké jiné aplikaci která běží současně, nebo třeba jen uložit do souboru. Jde o to, že by to mělo být aplikovatelné na již vytvořené aplikace, do jejichž zdrojových kódů už není přístup, tak jestli je nějaká cesta jak to udělat. Třeba i přímo přes grafickou kartu, která tyhle informace určitě musí od aplikace obdržet a nějak s nimi pracovat aby je vůbec mohla zobrazit na monitoru, pouze nevím konkrétní cestu jak se k nim dostat.
Jakékoliv nápady jsou vítány :)
Díky za rady!