Webbrowser – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Webbrowser – .NET – Fórum – Programujte.comWebbrowser – .NET – Fórum – Programujte.com

 

freedom
~ Anonymní uživatel
13 příspěvků
14. 5. 2013   #1
-
0
-

Dobrý den,

udělal jsem si pomocí webbrowseru prográmek. Jen mne děsí, že to používá jádro ie. Říkám si co když uživatel ie odinstaluje s pc úplně? Je někde nějaká knihovna ke stažení, která by měla vlastní jádro a tak by program fungoval nezávysle? C# je příjemný jazyk a vypadá, že se ho naučit nebude až takovej problém. Proto jsem si ho zvolil. Jsem pořád úplný začátečník, ale některý věci mi na něm děsí.

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.86.205.–
ingiraxo+15
Grafoman
14. 5. 2013   #2
-
0
-

WebBrowser používá IE, tahle komponenta není dělaná pro prohlížeč, ale pouze jako náhled třeba části webu nebo pro reklamy, logy apod. co se načítá jako HTML stránka (napr. v launcherech u her)

pokud chceš prohlížeč, tak bud vlastní jádro nebo nějaký externí třeba webkit (v podobě .dll)

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.90.162.–
Moje aplikace: http://ophite.cz
Tutoriály na: C#
freedom
~ Anonymní uživatel
13 příspěvků
14. 5. 2013   #3
-
0
-

aha, tak to jsem nevěděl. Víte prosím kde se dá ta knihovna pro nezávyslé jádro stáhnout a popřípadě i s manuálem pro chod?

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.86.205.–
ingiraxo+15
Grafoman
14. 5. 2013   #4
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 93.90.162.–
Moje aplikace: http://ophite.cz
Tutoriály na: C#
freedom
~ Anonymní uživatel
13 příspěvků
14. 5. 2013   #5
-
0
-

To je legrační. To jsem našel taky :-)

Je to super jak to jede, ale není tam jak to tam napasovat. Jen spousta knihoven a exe soubor pro ukázku jak jim to funguje :-)

Hledal jsem manual kde je podrobný manuál, ale prozatím jsem žádný nenašel. Musím uznat, že to je nádhera, ale taky tam mohli nechat alespon zdroj. kod toho exe souboru pro případy jako jsem já :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.86.205.–
ingiraxo+15
Grafoman
14. 5. 2013   #6
-
0
-