Problém s mesh – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Problém s mesh – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.comProblém s mesh – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com

 

Me2D
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
5. 6. 2013   #1
-
0
-

Ahoj, na začátek píšu, že jsem zelenáč. Mám model míče, kde jsou asi v síti nějaký nestandartní hrany. Je na prvních dvou obrázcích na první pohled vidět, kde to asi bude zlobit, na třetím co to provede, tedy vznikne nějakej hrbol. Poradí mi, prosím, někdo, jestli a jak se dá ten mesh opravit, aby mi to po TurboSmooth nedělalo na modelu takovou paseku?

Dík, Me2D

Nahlásit jako SPAM
IP: 79.98.75.–
Dodo
~ Anonymní uživatel
77 příspěvků
13. 6. 2013   #2
-
0
-

#1 Me2D                                                                                                                                                                  Ahoj,tak asi prvá vec čo by si mohol na budúce práce spraviť je to že tam máš zbytočne veľa čiar,kludne by som každú druhú zmazal, turbo smooth si to už upraví sám a tým že tam máš veľa čiar sa máš kde pomýliť, objekt musí vypadať dobre už aj keď je lowpoly, keď si pozrieš nejaký tutorial ako niekto modeluje auto,tak uvidíš že tých polygonov tam nieje veľa, všetko sa to necháva na turbo smooth,na obrázku ti posielam asi riešenie , hoď to do módu vertex a spoj ten vertex ako som ti zakrúžkoval a pozri sa na výsledok, ak to nepomôže tak tam máš ešte dve line ktoré nikam nevedú,tak daj cut a spoj ich ako mám na obrázku dva ale vzniká tam celkom klbko spojov ,čomu by si sa vyhol keby tam nemáš tak na husto line

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.74.–
milkomaxx0
Newbie
15. 6. 2013   #3
-
0
-

Tak po prve ako Dodo hovory kludne staci tretina tych polygonou ako druhe vyvaruj sa trojvertexovim polygonom maj vzdi 4 aj ked som to tam nenasiel ale pre istotu. A neviem nevidno to z obraskou ale mam pocit ze cele to mas ako jeden velky obiekt myslim tym auto tak to nerob klude si to rozdel na suciastky ako v skutočnosty a venuj s jednej suciastke kym nebude dokonala a ostatne skri alebo zamraz nech si ich neovplivnujes.A najveci problem na konec za co by som ti dal palickou po prstoch je ten hnusni krivi mash. Dost kritiki :D teraz rada: ako prve si oznac vsetky vetrexi a daj Weld nech ti odstrani zdvojene polygony potom skus tie krive ciari zarovnat nejak. Dalsia rada skus cele svetlo vymazat a vymodelovat nanovo z mensim poctom polygonou a kasli nato ze ty nesuhlasi mesh zo zbytkom auta ved aj v skutocnosti to neni jednoliata vec.Ak si stim nevies radi napis my a posli model ja to skusim upravit   

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.176.115.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 62 hostů

Podobná vlákna

Problem — založil Ghosta

Problém — založil pali6

Problém v C — založil Robin

Problem s C++ — založil ower

Problem — založil jurec

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý