Ahoj dělám jednoduchou variantu arkanoidu v Jave. Špatně mi funguje fyzika míčku. Míček má nějakou rychlost třeba 2px a nějaký úhel pohybu 0-360 stupňů. Míček se pak pohybuje dle tohoto vzorce:
jenze sinus a cosinus ma hodnoty od -1 do 1... kdyz odseknes desetiny, hadej co se stane...
+ pokud si nekde nebudes drzet pozici v realnych cislech, tak se ti muze stat i to, ze prirustky budou moc male a misto pomaleho pohybu to bude zase stat, protoze se pojede treba x+0.1 = x...
Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.32.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
no resi se to tak, ze drzis pozice v double nebo float, pripocitavas primo ... a kdyz to chces vykreslit, tak ty pozice zaokrouhlis (tim tam zustavaji i sebemensi prirustky (v ramci presnosti promennych) a az to pretece, tak to skoci vedle)
(a pokud trvas na tom udrzovani intu, tak nejprve vynasob velkym cislem, pak teprve odsekavej)
Nahlásit jako SPAM
IP: 94.112.32.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...