Literatura – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Literatura – C / C++ – Fórum – Programujte.comLiteratura – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Venca0
Duch
16. 3. 2006   #1
-
0
-

Zdravim, chtěl bych se zeptat jakou knížku si pořídit. Vim, že máte v kurzu nějaké knížky, ale právě nevim kterou. Jsem úplnej začátečník a potřeboval bych nějakou, která je srozumitelná a jde opravdu od těch základů. Dik moc ;-)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Adam Streck0
Stálý člen
16. 3. 2006   #2
-
0
-

Mistrovstv? v C++. Str?v?? nad n? sice hodn? dlouhou dobu, ale nau?? t? v?t?in? v?c? co se C++ t??e a to docela p?ijateln?m a nen?siln?m způsobem. Pokud bude? dostate?n? aktivn?, mysl?m ?e na p?e?ten?, pochopen? a jak? tak? nau?en? knihy sta?? 4 - 5 m?s?c?. Nedoporu?uju nic jin?ho - C++ za 21 dn? je dost t??k? na u?en? od za??tku. Mysl?me v C++ pot?ebuje znalost C. Rozum?me C++ nevysv?tluje z?klady C++ a vrh? se hlavn? na STL, co? je nic moc, vlastn? se toho moc nenau??? a Nau?te se programovat, to je kniha pro rekrea?n? u?ivatele, je? cht?j? poznat jak pracuje C++ a drobet se ho nau?it.
Pokud bys cht?l knihu o C, tak maxim?ln? doporu?oav? je Herout (nevzpomenu si na n?zev knihy) a pro C# je zase dobr? kritika na C# profesion?ln?.
Jinak si m??e? proj?t tuhle diskuzi:
http://www.ceskehry.cz/forum/viewtopic.php?t=2517

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Peter D.0
Expert
16. 3. 2006   #3
-
0
-

topic ako sa patrí :)
ked som chodil po iných diskusích tak tam písali stále len ze mistrovství a ne c++ za 21 dni a pritom obe knihy necitali

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Program nemusi fungovat rychle, staci ze funguje dostatecne rychle.
Adam Streck0
Stálý člen
16. 3. 2006   #4
-
0
-

Na ceskychhrach jsou opravdu hlavně profesionální vývojáři, dokonce i vysokoškolští učitelé (alespoň jeden). Má to jen jednu nevýhodu - člověk se mezi nima cítí jako lama... :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Martin Grac0
Newbie
4. 6. 2006   #5
-
0
-