Zdravím.
Mám problém s vícenásobným odesíláním dat několika klientům přes UDP.
Server odesílá 25 paketů za sekundu 20 klientům, přičemž má zpráva jednoho paketu délku 440 bytů (to je 22 bytů na jednoho připojeného klienta), a ti mají problém přijímat data plynule a zvyšuje se celkový ping na 250ms a více. (To se bohužel vztahuje i pro TCP komunikaci).
V případě že server odesílá 25pck/s 5 klientům (to je 110 bytů každému klientovi), není nikde problém a ping je cca 10-25ms.
Server je umístěný mimo lokální síť, ve které mimochodem vše funguje bez problémů, a klienti jsou připojeni z mého PC. Využití sítě je minimální, takže dle mého názoru bude problém v samotné konfiguraci soketu u aplikací server / klient.
Používám knihovnu "wininet.h".
Co s tím?
Díky za jakékoliv nápady.
Fórum › C / C++
Network - User Datagram Protocol
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 80 hostů
Podobná vlákna
Network calling — založil j
Linux and network administrator — založil KAJOT
Network security analyst/researcher — založil Eva Formanová
Koupím knihu UNIX Network Programming — založil Roman Pijáček
User Control — založil Jan
Moderátoři diskuze