XNA a nastavenie projekcie – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

XNA a nastavenie projekcie – .NET – Fórum – Programujte.comXNA a nastavenie projekcie – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Jimi
~ Anonymní uživatel
75 příspěvků
7. 7. 2013   #1
-
0
-

Zacinam s XNA a mam vytvorenu zakladnu aplikaciu a efekt. Nastavujem v nom maticu projekcie a potom vytvorim a vykreslim jeden trojiholnik. No niekde je chyba lebo ziadny trojuholnik nieje vidiet. mohol by sa mi niekto na to prosim pozriet.

metoda LoadContent :

efekt = new BasicEffect(GraphicsDevice);efekt.Projection = Matrix.CreatePerspectiveFieldOfView(MathHelper.Pi / 4 , GraphicsDevice.Viewport.Width / GraphicsDevice.Viewport.Height, 0.1f, 10f); 

efekt.World = Matrix.Identity; efekt.VertexColorEnabled = true; trojuholnik[0] = new VertexPositionColor(new Vector3(80, 80, -1f), Color.Yellow); trojuholnik[1] = new VertexPositionColor(new Vector3(160, 260, -1f), Color.Yellow); trojuholnik[2] = new VertexPositionColor(new Vector3(80, 360, -1f), Color.Yellow);

metoda Draw :

 GraphicsDevice.Clear(Color.Black);
            efekt.CurrentTechnique.Passes[0].Apply();
            GraphicsDevice.DrawUserPrimitives<VertexPositionColor>(PrimitiveType.TriangleList, body, 0, 1);
         
            base.Draw(gameTime);
Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.72.–
Reklama
Reklama
Kenvelo+1
Super člen
10. 7. 2013   #2
-
0
-

#1 Jimi
Máš špatně pozice .. Tady máš kód tak si to podle toho oprav ;)

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using Microsoft.Xna.Framework;
using Microsoft.Xna.Framework.Audio;
using Microsoft.Xna.Framework.Content;
using Microsoft.Xna.Framework.GamerServices;
using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
using Microsoft.Xna.Framework.Input;
using Microsoft.Xna.Framework.Media;


namespace XNA_Triangle
{
    public class Game1 : Microsoft.Xna.Framework.Game
    {
        GraphicsDeviceManager graphics;
        VertexPositionColor[] vert;
        BasicEffect effect;

        public Game1()
        {
            graphics = new GraphicsDeviceManager(this);
            Content.RootDirectory = "Content";
            Window.Title = "XNA TRIANGLE";
        }

        protected override void Initialize()
        {
            vert = new VertexPositionColor[3];

            vert[0] = new VertexPositionColor(new Vector3(0,0,0), Color.Red);
            vert[1] = new VertexPositionColor(new Vector3(10,20,0), Color.Green);
            vert[2] = new VertexPositionColor(new Vector3(20,0,0), Color.Blue);

            effect = new BasicEffect(GraphicsDevice);
            effect.VertexColorEnabled = true;
            effect.View = Matrix.CreateLookAt(new Vector3(20, 0, 20), new Vector3(10,10,0), Vector3.Up);
            effect.Projection = Matrix.CreatePerspectiveFieldOfView(MathHelper.PiOver2, GraphicsDevice.DisplayMode.AspectRatio, 1, 1000);
            base.Initialize();
        }

        protected override void LoadContent()
        {
           
        }

        protected override void UnloadContent()
        {
           
        }

        protected override void Update(GameTime gameTime)
        {
           
            if (GamePad.GetState(PlayerIndex.One).Buttons.Back == ButtonState.Pressed)
                this.Exit();



            base.Update(gameTime);
        }

        protected override void Draw(GameTime gameTime)
        {
            GraphicsDevice.Clear(Color.CornflowerBlue);

            effect.CurrentTechnique.Passes[0].Apply();
            GraphicsDevice.DrawUserPrimitives<VertexPositionColor>(PrimitiveType.TriangleStrip, vert, 0, 1);
           
            base.Draw(gameTime);
        }
    }
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.13.–
Díky bohu, že počítače vymysleli muži. Kdyby to byly ženy, tak binární soustavu reprezentují jedničky, nuly a "možná"
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 57 hostů

Podobná vlákna

Nastavenie VC++ — založil Trebor

Nastavenie Qt — založil Anonymní uživatel

Python nastavenie — založil Patrik

Nastavenie Apache — založil mORb

Nastavenie SDL v Dev-c++ — založil mendy

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý