Dobrý den,
přijde mi zbytečné procházet tentýž zdroj dokola cyklem, když mám přesně vymezeno kolik toho projít a pod jakými indexy. Proto jednoduše vezmu Action a nacpu do něj cyklem ddd[0], ddd[1]... Pak jen zavolám akci - a cyklus je třeba jen pro tvorbu akce. Myslím, že to prostě musí být lepší, než třeba před vykreslením článku hada projíždět celé tělo cyklem... (U něj jsem do akce přidával vytažení posledního itemu.) Tedy když například hodnoty dostávám stále tytéž - nač cyklus opakovat? Tudíž se ptám, zda-li nemám zkreslenou představu a postavení akce jediným cyklem v aplikaci není náročnější, než opakované cykly... A za druhé se chci zeptat, jak fungují proměnné v akci? Jak použít tutéž proměnnou přímo v akci a přitom ve více přídatných částech? Tedy aby proměnná nebyla z venku a přitom jsem mohl používat více bloků +=... Zkusil jsem stejné jméno - výsledek byl zajímavý - vzalo to jako jednu proměnnou - ale uznalo to pouze poslední hodnotu... Vtip je v tom, že vytažení z pole bych chtěl provádět přímo v těle - uchovat vytažení - ne vytaženou hodnotu...
Děkuji.