OpenGL a Bezierovy křivky – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

OpenGL a Bezierovy křivky – C / C++ – Fórum – Programujte.comOpenGL a Bezierovy křivky – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené.
Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
fnenks+1
Stálý člen
10. 8. 2013   #1
-
0
-

Zdravím, tahle otázka je směřovaná na openGL odborníky nebo fakt dobré matematiky.

Věnuju se openGL a jsem u tohohle tutorialu: http://nehe.ceske-hry.cz/tut_28.php

Všechno vpohodě funguje, tutoriál je založený na kostře 4x4 bodu. Chci si ale zkusit vytvorit mapu, kde bude 1024x1024 vstupních bodu.

Podle mě budu muset upravit implementaci tehle funkce: 

POINT_3D Bernstein(float u, POINT_3D *p) {
	POINT_3D a = pointTimes(pow(u,3), p[0]);
	POINT_3D b = pointTimes(3*pow(u,2)*(1-u), p[1]);
	POINT_3D c = pointTimes(3*u*pow((1-u),2), p[2]);
	POINT_3D d = pointTimes(pow((1-u),3), p[3]);
	POINT_3D r = pointAdd(pointAdd(a, b), pointAdd(c, d));
	return r;
}

kde pointer p ukazuje na pole kde je 1024 prvku a ne jenom 4 prvky. Jistý si tím ale nejsem. Za jakýkoliv help díky..

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.84.–
Reklama
Reklama
zlz
~ Anonymní uživatel
634 příspěvků
10. 8. 2013   #2
-
+1
-
Zajímavé

Větší mapu poskládáš z menších kousků. Ta funkce zůstane tak, jak je.

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.216.–
fnenks+1
Stálý člen
10. 8. 2013   #3
-
0
-

ok zkusím, zítra napíšu jak to dopadlo

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.84.–
fnenks+1
Stálý člen
11. 8. 2013   #4
-
0
-

..

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.84.–
fnenks+1
Stálý člen
11. 8. 2013   #5
-
0
-

tak jsem spojil 2 čtverce, přechod mezi něma je ale dost hranaty:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/97350425/problem.png

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.84.–
zlz
~ Anonymní uživatel
634 příspěvků
12. 8. 2013   #6
-
0
-

Čekal jsi, že se se tam sám udělá plynulý přechod? To bude další "čtverec", mezi těma dvěma, který musíš definovat.

Nebo to můžeš přepsat na křivku vyššího stupně, ale to nutně nepotřebuješ a mně se to nechce vymýšlet   

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.156.159.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 84 hostů

Podobná vlákna

Kreslenie krivky v canvase — založil audiotrack

Hodnoty souradnic krivky — založil Artemij

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý