C# VS2010 jak na sdílenou třídu – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

C# VS2010 jak na sdílenou třídu – .NET – Fórum – Programujte.comC# VS2010 jak na sdílenou třídu – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené — příspěvek s řešením.
Aigor0
Newbie
11. 8. 2013   #1
-
0
-

Ahoj, nekamenujte me prosim za stupidni otazku, ale uz z toho sedivim a nenachazim odpoved...
V jednom solution mam dva projekty, pouzivajici vice spolecnych trid. Neni problem tyto presunout do tretiho projektu jako .dll a pridat referenci. Ale tohle prave nechci, v tomto pripade kdy budou dva male, samostatne utilitky by to kazilo jednochudost a eleganci celeho reseni.

Nedari se mi ale vysvetlit VS, aby jeden .cs zahrnul do kompilace obema projektum. Pridat referenci jde jen na projekt, nebo .dll a pri pretazeni souboru do dalsiho projektu vytvori jeho kopii.

Poradte prosim co delam spatne :-(

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.149.119.–
ASM -> Pascal -> C -> C++ -> PHP/mySQL and now C# && .NET beginner..
Matěj Andrle
~ Anonymní uživatel
1347 příspěvků
11. 8. 2013   #2
-
0
-

Takhle to v OOP nechodí. Můžeš macimálně použít partial class, ale porušovat OOP by jsi neměl... Každý objekt má být nezaujatý - to znamená být schopný fungovat naprosto kdekoliv. Napiš mi jediný objekt z .NET, který si ve své aplikaci použít nemohl. Vše má konkrétní podobu až teprve při zavolíní s parametry.  Co by mělo tvořit tvoji aplikaci - tedy jediný zaujatý objekt jsou ty parametry (konstanty/...) a parametrizace objektů voláním dalších objektů - do kterých nasázíš ty konkrétní hodnoty dané aplikace... A když dojdeš jako teď do bodu, kdy něco skpřípe - tak jsi to špatně navrhl. A  to hold znamená předělat to - tak, aby to odpovídalo OOP a pěkně to do sebe zapadalo...

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.150.–
Martin
~ Anonymní uživatel
1602 příspěvků
11. 8. 2013   #3
-
0
-

Když otevřeš csproj tvého projektu v textovém editoru tak můžeš dopsat cesty ručně a mělo by to dělat přesně to co potřebuješ.

  <ItemGroup>
    <Compile Include="cesta k souboru" />
  </ItemGroup>
Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.27.–
Aigor0
Newbie
11. 8. 2013   #4
-
0
-

Matěj Andrle - nechápu jak to odporuje OOP. Oba projekty taky používají stejné knihovny z .NET, asi každý mluvíme o něčem jiném..

Martin - hmm, to by asi problém řešilo, ale copak vážně neexistuje nějaké "standardní" řešení?

Z jiných jazyků je přece základní funkčnost přikompilovat si stejné knihovny. Nemám rád řešení, kdy k 10kB programu jsou další 2 dll knihovny a ještě konfigurační soubor   

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.149.119.–
ASM -> Pascal -> C -> C++ -> PHP/mySQL and now C# && .NET beginner..
Matrix17
~ Anonymní uživatel
300 příspěvků
11. 8. 2013   #5
-
0
-

#4 Aigor
Přihoď prvnímu projektu referenci na druhej projekt. To by mělo stačit a je to běžná praxe. Viz. více vrstvé architektury...

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.226.237.–
Řešení
rudolf_franek0
Stálý člen
11. 8. 2013   #6
-
+4
-
Informačně přínosné
Vyřešeno Nejlepší odpověď

Lze pouzit "Add Existing Item" a pak vybrat ne "Add", ale "Add As Link" pro dane cs - viz nize.

Pak budes editovat jeden soubor jeho obsah se zahrne do obou.

Ma to nevyhodu napriklad, ze musis pouzit nejaky "spolecny" namespace.

Připojen obrázek.

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.85.20.–
Aigor0
Newbie
12. 8. 2013   #7
-
0
-

#6 rudolf_franek
Děkuji - tohle je přesně co hledám. Na jednoduché projekty optimal.

PS: Je mi trochu záhadou, proč to VS má tak "schované", co sem se bavil s několika dalšíma lidma i jinde na fórech, na nic lepšího, než DLL jsme nepřišli.

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.149.119.–
ASM -> Pascal -> C -> C++ -> PHP/mySQL and now C# && .NET beginner..
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 13 hostů

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý