Pascal - hra kostky – Pascal – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Pascal - hra kostky – Pascal – Fórum – Programujte.comPascal - hra kostky – Pascal – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
zdenek
~ Anonymní uživatel
25 příspěvků
25. 8. 2013   #1
-
0
-

dobry den, 
dostal jsem za ukol naprogramovat hod kostkou zaklad mam jenze dalsi urovni bylo aby mi problikavala cisla a na nejakem se to zastavilo a to uz nevim jak na to smim poprosit o radu jak na to? 
program vypada takto:

program kostka; 
uses crt; 
var a: integer;

begin 
clrscr; 
randomize;

repeat 
begin

a:=random(7); 
if a<>0 then 
begin

writeln('hodil jsi ' ,a); 
writeln(' '); 
writeln('stiskni ENTER pro další hod'); 
rreadln; 
clrscr; 
end; 
end; 
until a=8;

readln; 
end.

dekuji za kazdou spravnou radu :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.168.–
Reklama
Reklama
Matrix17
~ Anonymní uživatel
285 příspěvků
25. 8. 2013   #2
-
0
-

Vygeneruješ si náhodný číslo (počet zobrazení). Pak si v cyklu (už nevím, jestli se jmenuje v pascalu for nebo ne) vypíšeš náhodný číslo chviličku počkáš, vrátíš pozici cursoru, vygeneruješ nový, vypíšeš, dokud to nedosáhne čísla, který sis vygeneroval na začátku (počet zobrazení). Na konci si necháš to poslední vygenerovaný.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.226.237.–
Honzc0
Stálý člen
26. 8. 2013   #3
-
0
-

#1 zdenek
Zkus to takto:

program kostka; 
uses crt; 

var n,pokr,konec:Integer;
    anone:string;

begin
  pokr := 0;                         // promenna pro moznost pokracovani
  WriteLn('---- Hod kostkou ----');
  Randomize;
  while pokr=0 do
  begin
    n := Random(6)+1;   // vygeneruje cislo 1-6
    WriteLn;
    WriteLn(' Hodil jsi cislo ',n);
    WriteLn;
    konec := 0;
    repeat                                       // opakujeme vyzvu, dokud nenapisme a nebo n
      Write(' Novy hod? [a/n] ');       // chceme-li hazet dale napiseme a
      ReadLn(anone);
      if (anone='n')or(anone='N')or(anone='a')or(anone='A') then
        konec := 1
      else
      begin
        WriteLn;
        WriteLn(' Musis zadat a nebo n');
      end;
    until konec<>0;
    if (anone='n')or(anone='N') then     // v pripade ze napiseme n - program skonci
      pokr := 1;
  end;
end.

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.181.78.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 9 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý