Zvětšení počtu polygonů OpenGL – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Zvětšení počtu polygonů OpenGL – C / C++ – Fórum – Programujte.comZvětšení počtu polygonů OpenGL – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
PROGRAMMER
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
23. 9. 2013   #1
-
0
-

Když mám vytvoření jednoduhého čtvrce v oGL, tak je vytvořen pouze z jednoho polygonu. Otázka zní, zda-li jde počet polygonů na tomhle čtverci zhustit, třeba na 64...

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.221.212.–
Reklama
Reklama
Doomista+1
Stálý člen
24. 9. 2013   #2
-
0
-

Tak všechno jde, ale chce to strukturu pro ukládání dat. Ve své sočce jsem každý pravidelný čtyřúhelník ukládal pomocí trojúhelníků a ty můžeš dělit výškami do aleluja. V případě čtverce tedy rozdělit úhlopříčkami a pak vzniklé trojúhelníky dělit výškami, dokud jich nemáš 64. Ale pochybuju, že by tento postup použil profík.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.113.191.–
Na vše stačí iostream...
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 101 hostů

Podobná vlákna

Otočení polygonu — založil Sekera256

Zvetseni — založil Anonymní uživatel

Zvetseni formulare — založil werixon

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý