QT a plynulost kreslení – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

QT a plynulost kreslení – C / C++ – Fórum – Programujte.comQT a plynulost kreslení – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Seph
~ Anonymní uživatel
37 příspěvků
8. 10. 2013   #1
-
0
-

Hoj,

mám takovou neurčitou otázku. Pomocí QT knihovny jsem udělal primitivní program na malování. Vše funguje, ale! Když dělám čáru pomalu, je plynulá, jakmile však táhnu rychleji, je přerušovaná jak nestíhá QT zpracovávat zavčasu eventy. A teď k samotné otázce, jak vyřešit tento problém (zkoušel jsem si hrál s event filtrama, ale zajistil jsem pouze zamrznutí celého programu neb sem filtroval i eventy nutné pro chod programu, bohužel, nevím o jaké se jednalo, takže jsem nemohl udělat vyjímku). Nehledě na to že event filtry zřejmě nejsou řešení mého problému. Za radu někoho zkušenějšího jak na to (třeba se s filtrama pletu ...) co se týče QT budu vděčný.

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.252.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
8. 10. 2013   #2
-
0
-

ja to resil tak, ze sem nekreslil body, ale primky mezi "startovni" (respektive spis predchozi) pozici a aktualni

a nebo pripadne hnat eventy do nejakeho spojoveho seznamu (samozrejme jen zmeny) a zpracovavat v jinem vlaknu - pak muzes eventy zvladnout odchytat ikdyz se vykresluji pomalu..

nebo kreslit do obrazku a ten pak vykreslovat jako cely buffer naraz

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.220.241.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Seph
~ Anonymní uživatel
37 příspěvků
8. 10. 2013   #3
-
0
-

Hej díky, du to implementovat. Sem nevěděl jestli je to neznalostí knihovny a nebo musím hackovat.

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.252.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
8. 10. 2013   #4
-
0
-

#3 Seph
samozrejme ze sem to neresil zrovna v QT -- ale obecne je vykreslovani oken narocny a pomaly.. a resi se to prave ruznejma double bufferama, kreslenim do obrazku a tak.. (a nebo na todle by melo stacit ty primky, kdyz bude rozdil pozic o vic jak jedna)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.220.241.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 21 hostů

Podobná vlákna

Plynulost kreslení — založil hráč

Kreslení — založil Novacek

Kreslení v C++ — založil Sunmay

Průhledné kreslení — založil Bub

Kreslení ve WPF — založil Mux

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý